← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/53180

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2011-03-07 14:10:59

Komentare žoduks toks /kali/ nesąmonė nein prasmikės suprast, gi - tai va ten žoduks /gali/,; jei neaišku, Salamanka. (netikiu kad žmogų galima užmušti, o jis ir tą užmušimą-atimtą gyvenimą atleisti gali ir dar prikelti iš numirusių. Katinas Leopoldas ir peliukas Mikis multike taip tik gali, žiauriai, bet multike. tai iškepa viens kitą mikrobangėje, ir vėl gyvi...)

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2011-03-07 13:19:00

Salamanka, tai, kad ne atšiaurus, o labai saulėtas pavasario prasidėjimas pačioje kovo mėnesio pradžioje (nors pavasaris jau nuo Kalėdų prasidėjo, užsimezgė...) .
(kada pradeda ilgėti diena? ( ar ne per Kalėdas? - На Рождество - В Рождественский праздник?), ), tai jei jau prasidėjo Kovas, saulės spindulys į žemę ganėtinai status (ne taip kaip lapkrityje) o štai medžiai, dar be lapų, pilna sniego, laižomo saulės - metančius tuos statmenus jau spindulius - ir labai daug šviesos (vasarą, nors ir Joninės - saulė zenite, šviesos tiek daug - nepamatysite, mat labai žalia, ir visi medžiai turi vainiklapių šešėlį - o Kovo mėnesio pradžioje, jau kali kaitintis saulėje, jei Kovas NE ATŠIAURUS - o saulėtas. Tada bene daugiausiai šviesos - nes nėra šešėlių - lapų nėra - šakos, kaip ir pasakyta pavadinime - nuogos.) Sniegas murzinas, mat jį saulėtame kove, nors dar oro temperatūra apie nulį, pagal Celsijų, o žemėje dar pašalas, ir sniegas guli kaip ant šaldymo kameros sienelės, ant žemės - tačiau saulė greitai jį tirpina nuo paviršiaus, jei saulėtos dienos, spinduliai jau kaitresni - statesni, ji tartum laižo kas-dieną tą sniegą, ir jis (jo sluoksnis - Salamanka, senka - plonėja, dėl ko spalva sniego jau murzina darosi, mat lieka jame buvęs purvas suodžiai, nuo išmetamų į orą visokių sunkiųjų dalelių, smalkių, ir t.t. tai nebe baltas, ant paviršiaus vis daugiau ir daugiau lieka visokių nuosėdų, kovo saulei laižant tą sniegą, ir jo sluoksniui - plonėjant...
tai gi, eilėraštyje, kas ir pasakyta pavadinime, Kovas labai saulėtas... Todėl jame ir daug šviesos, kol šakos švarios - be lapų, nėra šešėlių, tai tiesiog maudaisi šviesoje - būtent Kovo pačioje pradžioje prasidėjime pavasario, kai spindulys - jau (nuo kalėdų dienai ilgėjant) ganėtinai status - įsaulyje gali jau pajausti tai oda, ir ji jau keičia pigmentaciją - rudėja, arba nusisėja strazdanomis...).

Anonimas

Sukurta: 2011-03-07 11:22:24

lietuviškas atšiaurus pavasaris, tik toks įspūdis, kad eilutė viena neprikabinta - "kovo prasidėjimą" - nerandu ryšio jos su niekui

Vartotojas (-a): spika

Sukurta: 2011-03-07 00:31:25

gražus gamtos aprašymas

Vartotojas (-a): gulbinas

Sukurta: 2011-03-06 22:13:53

puikus,
nesupratau tik
. čia gal reikėtų suprasti ?
:)

Anonimas

Sukurta: 2011-03-06 20:17:21

plyštantį pumpurą beržo,
dar šalną pražydusiuos soduos

Gera vieta, pavasariškai.