← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/53126

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Nuodai

Sukurta: 2011-03-05 15:33:46

Taigi aš ir prašau,kad padėtų -paleisti, juk neišeina man.

Vartotojas (-a): tyluma

Sukurta: 2011-03-04 23:05:13

Nieko nereikia iškirpti.Tik ATLEISTI.Ir... paleisti.
:)

Anonimas

Sukurta: 2011-03-04 21:17:20

nemanau, kad nuodai turėtų aiškinti eilėraštį jį beprasmiškai mėsinėjančiai kvintai.
Pašaryta. Priimk arba ne.
puikiai perteikta būsena, po tokio išsiliejimo palengvėja.. iki sekančio :)

Vartotojas (-a): Medis

Sukurta: 2011-03-04 21:01:18

lyriškai :)

Vartotojas (-a): Liepa

Sukurta: 2011-03-04 16:59:12

Nieko čia nėra painaus, Kvinta. Tai tik jūs pati viską supainiojate savo painiais komentarais. Argi ne geriau tiesiog perskaityti ir pasimėgauti nuoširdžiais žodžiais? Gal tiesiog jūs to nesupratote, todėl ir pripainiojote... O man patiko.

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2011-03-04 16:42:46

Vienas herojus ko tai ieško, o kitas ką veikia?.. tekste sakosi kad nori išsitrinti laiką, kurį kažkada praleido kartu su tuo ieškančiuoju, bet va jis nori surasti ir išgirsti patarimą, kaip tą laiką išsitrinti, tik tam, kad jo daugiau nebeieškotų; Tai faktas, kad jis kartelį vieną turi susirasti ir išklausyti patarimo, po to įvykdyti tą patarimą gautą - t.y. išsikirpti tą norimą iškirpti laiką, ir daugiau neieškoti. Bet panašu, kad herojus visiškai nenori išsikirpti to laiko, jis tik nori norėti jį išsikirpti, ir vis neieško to ieškančiojo, nes jei suras, tas pasakys kaip, ir tas norėjimas laiką išsikirpti, bus iškirptas, ir nebeliks to tokio dramatiško norėjimo. Ką čia ir bepasakyti, gal taip: Ak, kokia gili ir paini drama.

Vartotojas (-a): Nuodai

Sukurta: 2011-03-04 18:15:35

truputį paaiškinsiu- būtent mano ego jo nepaleidžia ir iliuzinuoja,kad jis manęs ieško,kad jam manęs trūksta-todėl aš jo irgi ieškau, bet taip nėra, pasąmonė tai suvokia,bet sąmonė nepriima , iliustruodama praeities laimę. Nežinau,kaip sunaikinti tą praeitį, kad nenorėčiau taip gyventi,kaip gyvenau...sunku ir viskas.