← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/53104

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Rykštė

Sukurta: 2011-03-06 11:34:37

"kad negalėčiau iškrėsti kvailystės ir sugriauti šeimyninių santykius" - negalėčiau sugriauti ko? šeimyninių santykių;
"Pabandau užsikurti cigaretę," - ne užsikurti, o užsidegti :)

Taip, šįkart kelionės lietuje - nė kvapo. Na, kelionė yra, bet lietaus nesimato. O būtų ir nelaimės aplinkybės: lijo, buvo slidu, per kelią perbėgo kačiukas, vyras pasuko vairą ir netyčia partrenkė šalikele ėjusį žmogų. Tada ir sapnas įgytų didelę reikmę. Ir kiltų klausimas - ar nelaimę išpranašavo sapnas, ar ją sukėlė sapno sukelta nuotaika. O čia kaip nors ir titnagą būtų galima įpinti.
Na, bet tekstas sklandus, su pieš tau buvusiuoju siejasi. Tiesa, atmosfera ir nuotaika gal nelabai, bet žodžiais ir aplinkybėmis - taip.

Vartotojas (-a): Liepa

Sukurta: 2011-03-03 23:47:34

Pasakojimas tikrai gana sklandus, bet tema neatskleista, tiesa - titnagas paminėtas ir kačiukas suvažinėtas. O kačiuko gaila :( ...

Vartotojas (-a): Laukinė Obelis

Sukurta: 2011-03-03 23:29:26

Sapnas - vyšnių sultys - kraujo klanas - visa tai puikiai veda skaitytoją į priekį, neleidžia atsipalaiduoti. Bet kas už to slypi? Taip ir nesupratau.

Sutinku, kad pagrindinės temos čia nė kvapo. O ir prie titnago bei kačiuko pritraukti sunkiai pavyko.

Dialogai dirbtinoki, bet pats pasakojimas sklandus ir, kaip jau minėjau, su intriga.