← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/52870

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Laũmele

Sukurta: 2011-02-23 21:38:41

:) gerai susatyravot

Anonimas

Sukurta: 2011-02-23 14:54:23

Spikai: "kai tokie gyvena, tai tokius ir renkam" - tai nerinkit (Dar po kiekvieno žodžio norėjau įdėti po keiksmažodį). Taip - nepakeliu galvos, nes ariu ir atsibosta skaityti visokias tokias pezeliones - gana delfy pilna, tai dar ir čia imkit rašyti. Jūs man pasakykit, kurioje vietoje šio teksto yra poezija? Sakot, kad nepakeliu galvos, bet kad nėra kur kelti, kai šimtai rašliavų prirašinėta ir visur apie tą patį. Argi tai kas čia, jūsų, parašyta yra kažkas naujo, kažkas vertingo, prasmingo, galiausiai įdomaus?

"Kuo daugiau rašytų šia šiandienai labai aktualia tema, kuo daugiau tikrų piliečių rodytų savo įniciatyvą" - manot tai naudinga, manot, kad jei tą patį per tą patį kartosit ir žmones užversit krūvomis vienodų rašliavų - jie ims tuo domėtis? Geriau jau nerašyti, o eikit skaitykit, domėkitės ir išsirinkit, kad nereikėtų dejuoti (ir aš busiu dėkingas).
O rašyti svarbu ne kuo daugiau, o kuo kokybiškiau.

P.s. - komentaruose man neatrašinėkit, nes nediskutuosiu.

Vartotojas (-a): spika

Sukurta: 2011-02-23 13:52:30

Piligrimui: aš per daug užsiėmusi, kad plepėčiau su kaimynėmis.Tai viena. Antra- kai tokie nulėpausiai, kurie niekuo nesidomi išskyrus savo sritį Lietuvoje gyvena, tai ir renkam į valdžią tokius,o paskui dejuojam ir bėgam į kitą šalį užpakalius kažkam plauti ir gatves šluoti.Tai kur gi Jūsų pilietiškumas? Kuo daugiau rašytų šia šiandienai labai aktualia tema, kuo daugiau tikrų piliečių rodytų savo įniciatyvą ir labiau širdyje mylėtų savo Tėvynę, tokio bardako(atsiprašau) tikrai nebūtų.Ir toliau nesidomėkit politika, kas nors kitas už Jus ir Jūsų vaikų ateitį pasidomės.Kaip "plūgo broliai"- galvą žemyn, ariu ir ariu, o kas danguje- nežinau, nes galvos nepakeliu.Tegul kiti kelia.O kas jei gausiu per savo kopūstą...Jei mylit savo šalį, reikia ir pasidomėti kas gi aplink darosi, dalyvauti nebūtina.

Anonimas

Sukurta: 2011-02-23 13:12:49

Spika, aš tavo barikadų pusėje, ne tik dėl eilėraščio, bet dėl idėjos. Kaip gera matyti kaip sąrašo numeriai--- keliauja net neperžvelgti į šiukšlių dėžę...aš auginu kartą (apie vaikus) , apie kurią duok Dieve, taip nerašys,- bet dar reikia palaukti, o mums visiems laba labai pasistengti, tie sąrašo numeriai ateina ne iš kur kitur o iš mūsų... Eilėraštis, kad ir paprastai sueiliuotas, pilnas idėjinio turinio, tuo ir svarbus.

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2011-02-23 12:57:52

na čia tokia satyrą - kaip ir herojaus ketinimai. Lietuviška satyra - che che...
Jei drama - tai be motyvo, jei satyra - tai iš viso - blogai; (vaikučiams gal darželyje tokią satyrą. (bet vaikai, kai eina į vaikų darželį - darželinio amžiaus vaikučiai, jie yra mokomi būtent tokių eilėraštukų, kokie geri, kaip jie prausiasi švariai, kaip jie žaidžia gražiai, kaip jie siekia puikiai užaugę būti kosmonautais, gydytojais, policininkais, gaisrininkais - o koks pasaulis bus gražus ir puikus, kaip jie užaugs; Ir senelis šaltis žiūri iš toli,ir mato, atnešdamas kalėdines dovanėles, ar jie geri, ar negeri, tiems kas geri - jų gerumą nuperka, tai jei nori gauti dovanėlių, būk geras; Štai taip vaikučiai yra supažindinami su gėriu, grožine literatūrą, ir kas yra geri eilėraščiai; tokio pobūdžio eilėraštukai yra ne satyra, o labai teigiamo herojaus aprašymas - ale eilėraštis poezija.
Na sakyčiau šita jūsų satyra - gėdingas eilėraštis. (bet senelių namuose, suvaikėjusiems seneliukams, tikriausiai nuotaikingas ir gražus.

Anonimas

Sukurta: 2011-02-23 12:05:04

Ir kas iš to? Nesidomiu politika ir tas nurodytas nr. man nieko nesako, bet akivaizdu, kad tekstas nėra niekuo ypatingas (visa kas išvardinta tinka vos ne visiems "nr"). Tekstas skystas, o rinkiminės agitacijos man nepatinka (bėdavotis galima su kaimynėmis susėdus, sakyti tas toks, tas anoks, bet čia joks menas). Tiesiog nematau jokios meninės vertės, o tų konkrečių numerių vartojimas kažkuo kvepia :D

Anonimas

Sukurta: 2011-02-23 11:01:52

Gerai... :D

Vartotojas (-a): herbera

Sukurta: 2011-02-23 23:59:48

ir aš Spikos pusėje-kas įkyru iki šlykštumo (išdėstyta kūrinyje) apie tai ir reikia rašyti,kad jų-tų agitacinių rašliavų būtų mažiau,juk nieks jų neskait-tiesiai į šliukšliadėžę ir balsuoja (jei išvis balsuoja) už tą, ką seniai pasirinkę, ką žino, ką gerai pažįsta, o ne dėl žodžių,,mes padarysim, mes mesnr, nr...

Anonimas

Sukurta: 2011-02-23 23:17:01

o ką gerbiamioji spika veikia, kad tokia užsiėmusi - dienų dienom sėdi žž?:-)) čia juokais. jeigu rimtai, tai visiškai sutinku su Piligrimu - tokiom rašliavom nei pilietiškumo, nei patriotizmo neišugdysi, ir nereikia jais dangstyti labai didelės problemos - dėmesio stokos. tai ir yra grafomanijos, tiksliau - virtualgrafomanijos priežastis, kai rašoma tik dėl komentarų, pagiriamųjų, žinoma, nors iš esmės nėra ką rašyti. ir kai ateina tokie komentatoriai kaip Piligrimas, prasideda visokie pykčiai. visi žinome tokią sąvoką kaip geltonoji spauda, nuo šiol pradėsiu vartoti dar vieną: geltonoji poezija.