← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/5278

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Anonimas

Sukurta: 2006-05-16 09:22:23

pritariu ezmei, pabaiga galejo buti. lyg ir dorianas g. pagal konteksta, bet kitas (kiti) kontekstas(i) visiskai ji paneigia. jei dziuljeta tai ir liuce, be didziosios.
siaip labai neblogai,originaliai parasyta(ty originaliu minciu), zinoma, kai kas yra tiktai is asmeninio autores konteksto, kas galbut ir yra tu originaliu minciu pasekme.labai netinka ta (alinos"ramuma"). isvada-rasyt atidziau(skyryba-kableliai ir tarpai), beto arba naudot vienoda konteksta,arba nevienoda,bet ne padrikai.

Anonimas

Sukurta: 2006-05-16 09:12:33

asmeniškas, jausmingas. bet trūksta šiek tiek kūrybos, o ne tik savo jausmų išsakymo.

Vartotojas (-a): smilgužė

Sukurta: 2006-05-15 21:55:21

kažkodėl komentare neparašė kai ko.... turėjau minty, kad kartojai BERODS per daug kartų :) va, dabar gerai :)

Vartotojas (-a): smilgužė

Sukurta: 2006-05-15 21:54:06

na...ką galiu pasakyti...man patiko...esu Putino gerbėja, todėl šiek tiek priminė Liucės laišką Vasariui( tiek stiliumi, tiek kompozicija)
Vienintelis dalykėlis, kuris kliuvo tai tai per dažnai kartojai.
Šaunuolė! Man patiko :)

Vartotojas (-a): Lawera

Sukurta: 2006-05-15 20:31:50

Džiujeta buvo kiek pamenu vardas, nepadaryk savo laiške jo bendriniu daiktavardžiu, Šekspyras įsižeistų. :)))
"ach, tu, šunsnuki, kaip drįsai mane palikti su tais šakalais?!" labai jau kasdieniškas ir konfliktiškas, suteikia kūriniui ne tik moteriško nusivilimo, bet ir neetiškumo, gadina visus prieš tai išsakytus vaizdinius, jausmus."Peržengiau Rubikoną" nelabai jau dera šis istorinis faktas kaip metafora.
"Ach, ir kokia iš manęs aktorė... Bet." > gal geriau- Ach, ir kokia iš manęs aktorė, bet...
Kreipinys "broleli mano" iškrenta iš konteksto.
pradžia sužavėjo, tačiau toliau persūdita, norėtusi kažko lengvesnio ir daugiau jausmingesnio, nei apnuogintų pasiteisinimų. Sėkmės. :)