← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/51857

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): radaa

Sukurta: 2011-01-22 15:01:14

Mintis patiko, labai reikalinga ir tikrai labai nuoširdžiai dėstoma. Nenutrūksta ta linija visame eilėraštyje.
Aišku, tobulinti reiktų, bet jaučiu - gyslelė yra, tad su laiku viskas susidėlios :)

Kliuvo keletas gal per daug buitinių išsireiškimų, kaip:
sniegą iškapstyti - "iškapstyti" - suprantu, ką reiškia, taip šnekama. Tačiau eiliuje ieškočiau kitokio išsireiškimo...
ligi pačių pėdų - nuskambėjo labai savotiškai: kaip iki kokių "pėdų"?
svyruodamos kūnu - mėginu įsivaizduoti, suprantu, kaip tai atrodo, tačiau tas "svyruodamos" kelia keistą jausmą: apsvaigusios ar pavargusios ar dar kokios? :)

Tai tokie mano subjektyvūs pastebėjimai. Tiesiog pasivartyčiau sinonimų žodyną ir paieškočiau taiklesnių, poetiškesnių išsireiškimų.

O šiaip - labai patiko šiltumu, jaukumu. Gyvas, matomas ir jaučiamas paveikslas. Aišku, tai tik pastebėjimai, kad vertinti labai atsakingai, turėčiau geriau pažinti Autorių. Viena tik galiu pasakyti - gera, kad apie tai rašote. Ačiū :) ir lauksiu naujų Jūsų minčių.

Vartotojas (-a): PelėdaitėS

Sukurta: 2011-01-21 20:18:13

Geras turinys. Išbaigtas.Aiškus.Gyvenimiškas. Na, kai kam patinla mada "atspėk ką aš galvoju"

Vartotojas (-a): skroblas

Sukurta: 2011-01-21 12:09:44

Geriau vėliau, negu niekados. Sveikinu su vėlyvu debiutu. Bus daugiau, bus ir geriau.

Vartotojas (-a): cedele9871

Sukurta: 2011-01-21 17:27:53

Išbaigtumo stygius.

Vartotojas (-a): spika

Sukurta: 2011-01-21 17:24:07

Patiko mintis, gražiai dėstot, vaikučiams patiks, tik kai kur norisi skambėjimo, truputį stringa.