← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/51813

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): spika

Sukurta: 2011-01-20 14:37:22

Dalinai , būna ir taip. Bet nemanau, kad pagyvenę tokie.

Vartotojas (-a): atkaklioji

Sukurta: 2011-01-20 10:31:05

Prasijuokiau... gal ir ne vietoj, bet aš priėmiau taip...

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2011-01-20 09:42:03

tai kodėl ta krizė vis? ar žmonės mintija apie materialinį skurdą?
mintys įvykių neprišaukia, mintimis interpretuojami įvykiai.

Anonimas

Sukurta: 2011-01-20 01:06:13

Mintys dažniausiai prišaukia įvykius...

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2011-01-20 00:47:09

nei šis nei tas. (o eiti sutikti Naujuosius metus kur nors - arba gerti, ir žaisti laimingą, yra masinė hipnozė. Kitą dieną pasižiūrėjus į tuos kurie eina taip švęsti, atrodo kad jau naujieji metai (šitaip laukti, lyg nu jau dabar tai tikrai kažkas turi būti ko dar nebuvo) tai sekančią dieną, pasižiūrėjus į žmones, gatves, arba sausio antrą, tai labai, Naujieji atrodo kaip seneliukai, pasenę pasenę. O čia su tuo 13 dūžiu ir viskas tai pokštas, juokiatės iš lietuvių pensininkų vienkiemiuose gyvenančių, kuriuos užmuša ir pasiglemžia jų santaupas, (žodžiu apiplėšia, randa 200 litų) už kurias-tas pensininko santaupas, tikriausiai nė "nusišvilpt už kampo negali" bauda didesnė būtų už viešosios tvarkos pažeidimą - chuliganizmą... Nu nemanau, kad tie degradavę jaunuoliai, jau tokie, kad ir per Naujuosius metus dirba - pensininkus 13 dūžiu žudo, vienkiemiuose gyvenančius...