← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/51737

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): st_a_s

Sukurta: 2011-02-05 18:22:55

sulauks.
o po ledu vanduo tikrai deginantis.
daug sakantis (ir darantis) dalykas ta upė...

Anonimas

Sukurta: 2011-01-19 20:12:11

Būtų gerai, kad pagalvotum apie Piligrimo komentarą, nes neaišku, kaip iš tiesų.
Jeigu ne ta kliautis, visai pavykęs tekstukas.

Vartotojas (-a): gulbinas

Sukurta: 2011-01-18 17:22:18

ale kad sulaukei interpretacijų...tik rinkis...
O kas tą žveją išmetė?

Vartotojas (-a): spika

Sukurta: 2011-01-17 19:01:57

tyli upė
po ledu
traukiasi vanduo
dūsta žuvys
be deguonies -

krante
išmesta valtis
laukia potvynio
žvalgosi
neramiai žvejys

Anonimas

Sukurta: 2011-01-17 15:29:11

Tu man pasakyk kaip gali degt vanduo (nu ok - tarkim saulė leidžiasi kažkur už horizonto ir pan. - tvarkoj, nu bet tada paaiškink kaip kažkas be deguonies dega :D ).

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2011-01-17 12:28:47

gal žuvis po ledu - ne džiūsta, gal dūsta, kada be deguonies?
Kaip? žvejys laukia potvynio? (kas išmetė?.. Šaltis - sukaustęs upę?..) man atrodo čia daug bereikalingo, o pasakyta dinamiškai, irgi nėra nieko, kažko trūksta. (dega vanduo - džiūsta žuvis, po ledu -- tyli žvejys krante, potvynio laukia. ) tai kvailas - mėnulio fazių nepažįsta, ar negali eketės išsigręžti, ir pažvejoti ir žuvims oro paduoti, žodžiu, tikriausiai rašote pasaką?..) taip šmėsteli mintis, kad galėtų būti baltosios eilės, lyg truputėlį turi tos dvasios antroji dalis - tas trieilis, bet ne - nepatraukia iki baltų eilių - poezijos, gaunasi toks kurioziškos tekstas.