← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/51626

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): tyluma

Sukurta: 2011-01-13 23:28:29

... taip buvo.
Ačiū, Broli, kad šiandien taip Širdim į Širdis atsiminimus sudėjai.

Vartotojas (-a): giedrex26

Sukurta: 2011-01-13 20:49:32

...jaudinantis puikus kūrinys...pritariu Žiogui...

Vartotojas (-a): spika

Sukurta: 2011-01-13 22:38:47

sujaudino gražios eilės, einančios iš širdies, labai patiko

Vartotojas (-a): Žiogas

Sukurta: 2011-01-13 19:18:44

geriausias kolkas šia tema ŽŽ. bet dar trūksta.

Anonimas

Sukurta: 2011-01-13 19:01:34

Kai kurie įvaizdžiai man čia neįsipaišo ("mėtų arbata", net gi "gintarinio amuleto"). Po vakar skaitytų "proginių" kūrinių galiu pasakyti, kad šis subtilesnis už daugelį. Nėra to vos ne isteriško raudojimo, dejonių ir pan. Taip - skaudu, bet, kaip bent šiek tiek tikintis, drįstu sakyti, kad kitaip viskas turėtų būti. O ir tas savo klaidų dangstymas vien tuo, kad čia "išgyvenimai", "tikri jausmai", "patriotizmas" ir t.t. - man atrodo taip dirbtina, mano akims atrodo, kad tai kaip tik įžeidžia, menkina tos progos vertę.
Tiesiog paprastas pavyzdys: "Tautiška giesmė" (V. Kudirka) - jausmai, meilė, patriotizmas ir visa kas išreiškia didžiausią pagarbą. Argi norėtume, kad himnas būtų su klaidomis, išsitaršęs ir t.t., o visa tai būtų teisinama pasakymu - tai iš didžios meilės, pagarbos ir jausmų.

Čia netaikiau visko būtent šiam tekstui, bet tiesiog bendrai užsiminiau, nes pabodo tas žmonių dangstymasis. Jei darai - daryk gerai, o jei neišeina, tai bent pripažink tai.

Anonimas

Sukurta: 2011-01-13 17:43:57

Tatuiravo teisingai parašyta. Daug kas šiam žodyje klysta, taip kad šaunuolis Brolis, jog nesuklydo. ;) Mintis ir idėja yra. Tema pasirinkta gan skausminga. Bet jeigu kūri eiles Lietuvai ar su Ja susijusia tema, vadinasi, esi Lietuvis. Ir nesvarbu, kiek klaidų stiliaus, gramatikos ar kokio kito dalyko esi padaręs rašant, tai vis tiek palies Žmogų (nes žmogų ne visada paliečia). Taip kad sekmės ir toliau rašant. Tiek sau, tiek Lietuvai. ;)

Vartotojas (-a): Medis

Sukurta: 2011-01-13 17:43:50

tikrai - taip

Vartotojas (-a): Avoir

Sukurta: 2011-01-13 16:52:18

Tatuiravo - čia klaida ar aš jau lt. kalbą primiršau..? ;/

Jaučiasi, jog rašė žmogus, kuris ne primą savo eilėraštį kurpia - pažengęs į priekį. Taip pat jaučiasi, ką tas žmogus jaučia. Poezija, kuri kalba jausmu visuomet esti pati geriausia. Dailink žodį, ritmiką, etc. kiek tik nori, tačiau jei širdies nebus - kūrinys neprabils į skaitančiuosius.
O čia prabyla. Įsidėsiu į mėgstamiausius ir ačiū už kelias trapias minutes.

Vartotojas (-a): Virgutė

Sukurta: 2011-01-14 22:00:49

o taip ,prisiminiau ir aš tą laikotarpį,ir tai mane sujaudino