← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/51516

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): kaip lietus

Sukurta: 2011-01-24 01:33:42

Na, jau kas, kas, bet rimas tai tikrai nestringa. :) Kalkit prie kryžiaus už bet ką, tačiau rimas ČIA TIKRAI NESTRINGA. Ir tai garantuoju. /sakinys/- /kalinys/ (sutinku, kad tos pačios kalbos dalys, bet tai nedraudžiama, tiesiog geriau jei skirtingos). /norą/-/ Torą/, /pargriūna/-/nebūna/. Tai kur jis stringa?

Vartotojas (-a): pabiruogė

Sukurta: 2011-01-11 00:21:11

Nesu tokia iškalbinga kaip gerbiama kvinta ir negaliu taip moksliškai išanalizuoti kūrinio (beto, tai atima begalę laiko, o man dar reikia tiek daug perskaityt), bet, kad čia vyrauja jausmai ir gana gilūs, kurių autorius pats nesitikėjo - tai aišku.
Būna, mielas Lietau, tikrai būna ir tai laimė. :-)

Vartotojas (-a): Barabas

Sukurta: 2011-01-10 21:39:53

pirmas posmas labai geras
gal tik paskutinė eilutė nelabai dera
antram posme vietomis stringa rimas

visuma patiko

Vartotojas (-a): nektariukė

Sukurta: 2011-01-10 20:44:14

O pasirodo būna:)...tik reikia tuo patikėti.
Gražus kūrinys.
Patiko;).

Vartotojas (-a): kaip lietus

Sukurta: 2011-01-10 20:08:38

rimipimi, joks čia eksperimentas - tokio tipo eilių pas mane rastumėt ne vienas. Dirbu tiek, kiek noriu, kiek pajėgiu, bet dėl to mano kūryba nekenčia. Ta prasme, kuriu tada, kai noriu kurti ir savęs neprievartauju ;) Jei jums labiau patinka Kvintos (didžiai gerbiamos) komentarai, tai galiu išprovokuoti jų liūtį po Jūsų eilėmis - nereikės skaityti mažiau patinkančių eilėraščių - nebus laiko, nes Kvinta kartais komentuoja ištisais puslapiais.

Vartotojas (-a): spika

Sukurta: 2011-01-10 18:32:57

Labai patiko, tik kodėl šventą Torą?

Vartotojas (-a): Liusija

Sukurta: 2011-01-10 17:08:22

Gražios eilės....... :) švelnus ir tikras jausmas

Vartotojas (-a): Laũmele

Sukurta: 2011-01-10 15:27:25

...labai suprantu :)...,,Bet prieš jį visos tiesos it aklos pargriūna." ...kūrinį priglaudžiu :)

Vartotojas (-a): kaip lietus

Sukurta: 2011-01-10 11:21:38

Kvinta, nejau nejuntate, kad aš kalbu ne apie eiles. Aš kalbu apie vaikelį putniomis rankytėmis. O dėl psichotropijos... Visada rašydamas meilės eiles valgau česnaką. Pabandykit - poveikis dvigubas - padeda nuo gripo, mažina cholesterolį. Tiesa, dar įkvepia - visomis prasmėmis :)

Vartotojas (-a): PelėdaitėS

Sukurta: 2011-01-10 10:35:47

Ar Kauno marios neužšalo, kad kvinta tiek vandens į komentarus pripila? Netikiu, kad semtų iš Kaip lietaus, nes Jūsų kūriniuose jo nėra Visada brandūs posmai. Šį kartą taip pat.