← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/51438

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Anonimas

Sukurta: 2011-01-17 12:45:12

esi, kol "žemės trauka stipresnė"...

Vartotojas (-a): klevas

Sukurta: 2011-01-09 11:20:52

Mano pažįstamam vandeniui tai visai netinka. Arba jo nepažįstu...:)

Vartotojas (-a): Rudenė

Sukurta: 2011-01-08 22:32:11

Žiauriai apie vandenius, žiauriai.
Pala, o gal tik tas nelaimingasis -
vandenis:))

Vartotojas (-a): radaa

Sukurta: 2011-01-08 14:14:45

:)

Vartotojas (-a): Barabas

Sukurta: 2011-01-07 21:58:06

o JŲ sielos veržiasi skristi,
ir JIE ropščiasi ant pastolių,
ir skvernais - lyg sparnais - plasnoja ----> čia geras. lyg žmonės varnai.
o visa kita nereikalingas moralas

Vartotojas (-a): eglute7

Sukurta: 2011-01-07 19:07:08

Gal čia ne apie tikrus Vandenius, o apie mėgstančius ugninį vandenį?
Pas mus tiek sniego, net nepajaustų, kad nukrito. Galėtų sniege užsikapstę miegoti... :)

Vartotojas (-a): Laũmele

Sukurta: 2011-01-07 17:30:01

...vajai kaip apie vandenius prastai... :( ... gal jau Jus su gimtadieniu galima pasveikinti Gerb. Ožiaragi :)

Anonimas

Sukurta: 2011-01-07 15:54:43

pagal jus, gulbine, ir Mocartas ir lordas Baironas (ant greičio nekalbu apie V.V. :) tokie? ar čia tik Lietuvos Vandeniams??? Sigitui Gedai, B.Brazdžioniui????
pagal mano "asmeninį zodiaką" vandeniai - Dievo pašauktieji
ir tik dėl to stogas (kai nueina stogas) jų arena :)

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2011-01-07 14:42:04

Nesupratau jūsų kūrinio. Kad girti sėda prie automobilio vairo, be gėdos ir be sarmatos, tai būna - dažna, tai toks mentalitetas, toks išsiauklėjimas, kad tai atrodo priimtina - girtas ir važiuoja. Tačiau, kad girtas lipa ant stogo - neteko girdėti, vis tik gal žmogus paėmė 50 gramų išgėrė ir nuėjo ant stogo, norėdamas pabaigt gyvenimą kartu su šalčiu, papuolusiu į atlydį, ties šita balta ir šįmet taip gilia žiema..." O žmonėms, bet tik proga, tai girtas buvo, ant stogo lipo, ir prie čierkos (juokingas žodis – čierka) , geru žodžiu nori paminėti... Va nežinau - nesupratau kūrinio, autoriau gulbine, bet skaičiau, tai pamąsčiau, kad kožną dieną kas nors girtas ne ant stogo lipa, o sėda prie vairo ir važiuoja. Važiuoja apsnigtais, apledėjusiais siaurais Lietuvos valstybės keliais, kur vaikšto senukai ir vaikai, moterys ir vyrai, ir storos - apvalios didelės nėščios laimingos ir nelaimingos moterys besilaukiančios vaikelio... Sėda taip, gražiai girtas, be gėdos ir sarmatos, mina sankabą, laisvina bėgį, jungia raktelį, ir... gazų...

Vartotojas (-a): spika

Sukurta: 2011-01-07 14:16:08

Tiksliai pagavot, su gaidele