← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/51367

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Anonimas

Sukurta: 2011-01-05 20:15:59

Lyrinis darbas, todėl ir perkeliu į Lyriką.
Bandote vyti minties giją, visai gerai išlaikėte per visą tekstą ritmą, tačiau siūlau paieškoti išradingesnių rimų.
Sėkmės!

Vartotojas (-a): Liusija

Sukurta: 2011-01-05 20:05:34

Man labai patiko, gražu ir jausminga :)

Vartotojas (-a): kaip lietus

Sukurta: 2011-01-05 16:56:24

Nežinau ar tai pirmas bandymas, bet jei tai pradžia, tai visai vykusi. Šiaip jau mintis sugaudžiau (kitaip nei Kvinta, nes čia jos žmogiškos, o ne aukštų materijų rinkinukas) ir matosi, kad autorė turi pretenzijų kurti lyriką. Sėkmės - rašykit ir kiekvienąsyk gausis tobuliau. Čia saite yra tik keletas poetų, kurie gimė su plunksna už ausies, o visi kiti tik šiaip kuriantys ;)

Vartotojas (-a): spika

Sukurta: 2011-01-05 13:29:49

Sveikinu- pirmas kūrinys Ž.Ž. Su debiutu. o kūrinys padvelkė mistika ir stipriais jausmais.Sėkmės .

Anonimas

Sukurta: 2011-01-05 11:54:03

Kažkaip baisoka būtų dabar prie tokis upės naktį prieiti,o ką žinai?Bet gerai,kad mūsų mintyse ir sukasi vizijos,ir šviesios,o daugiau paslaptingos,nes kaipgi būtų,jei priėję,ir dar naktį, sakytume - tai tik upė.Vaizdinga ir paslaptinga.Gerai,kad dabar diena.

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2011-01-05 10:59:10

naivi lyrika, o apie tai, kad upė mąsto žmogiškai - juokinga... (tokia pat juokinga, kaip ir juokinga, kad Dievas – Žmogus.)

Anonimas

Sukurta: 2011-01-05 10:33:06

Va jei galvot, kad herojus eilėraštyje varinė ragana, tai net šiurpai eina kaip gerai....Labai geras vaizdelis, tik dar kažkur rūko man trūksta, po nakties tvyrančio pasakų slėniais...