← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/51335

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): kaip lietus

Sukurta: 2011-01-04 22:19:06

Taip, sutinku su Deimante ir Piligrimu. Bet visumoje linkęs paploti.

Anonimas

Sukurta: 2011-01-04 16:27:30

paskendęs į miegą - gal paskendęs miege?
Yra labai gerų vietų, pvz:
ir diena nuskriausta pasilieka prie slenksčio,
Dievas miega, kaip Sfinksas ant frizo
pavargęs, jo amžinas veidas;
iš aukštybių krenta strazdai negyvi
.
Bet reikia stiprinti tekstą, kad kai kurios į šabloniškumą linkusios eilutės neapgadintų teksto. Sėkmės.

Vartotojas (-a): Laũmele

Sukurta: 2011-01-04 14:27:09

...aštrus pasvarstymas...gal rytu reikia patikėti... ir duota galimybe išgyventi akimirką, po to dar akimirką, dar ir dar... :)

Anonimas

Sukurta: 2011-01-04 13:44:20

Yra labai tvirtų vietų, bet yra ir nemažai tokių, kurios patį tekstą smukdo žemyn... Jau ne kartą minėjau, kad turi kažkokią dvasią savo kūriniuose:) Reikėtų šiek tiek paredaguoti, patvarkyti ir būtų labai geras tekstas.

Siūlyčiau pagalvoti dėl "veidrodžio šukių". Taip pat su "SMS" ("jis nesiunčia į tamsą žinučių" - gera pabaiga, bet "SMS" - tarsi kartoja tą patį "žinučių" - tad jo reikėtų atsisakyti, arba rasti kaip kitaip pajungti į tekstą, nes šiuo atveju, mano akimis, jam ten ne vieta). Taip pat vietomis reikėtų pagalvoti dėl sklandesnės raiškos.

"Nebėra pranašų, kurie kyla
ugniniais vežimais į Dangų," - galinga vieta.

Siūlau teksto dar nedėti į stalčių kaip užbaigto, o kelis ar keliolika kartų paskaityti garsiai, tyliai ir visaip kitaip, o tada pažiūrėti ką dar gali pastumdyti.

Vartotojas (-a): antanas vėjyje

Sukurta: 2011-01-04 12:27:29

turintis ugnelės.tačiau nesupratau ar jis bandytas rimuoti ar ne. nes vietomis rimas susišaukia. jei rimuojama turi būti visas rimuotas. jei kalbama sklandžiu poetiniu ''baltųjų eilių'' tekstu. neturi sušišaukti rimas.