← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/50934

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): rebel777

Sukurta: 2010-12-27 21:04:16

Dėkui, sutinku, visada yra kur tobulėti. Ateity atsižvelgsiu į pastebėjimus. Deja, nelabai supratau Piligrimo pastebėjimo dėl jausmų.. Tokie yra lyrinio subjekto išgyvenimai: sunki, ilga, bemiegė naktis, kai tenka kautis ne tik su savo demonais, bet ir su kito žmogaus neigiamom emocijom, su kuriomis lyrinio subjekto mylimas žmogus pats nesusitvarko:) Pamėginkite išgyventi kelias naktis be miego, be poilsio.. Manau tada bet kurio žmogaus vidinis pasaulis sudrebės, susvyruos, o gal net varžteliai ims byrėti:)

Vartotojas (-a): spika

Sukurta: 2010-12-20 23:28:33

Savotiškas stilius, kiek kapotas, trumpais ir siaurais vaizdais.Įdomus darbas.

Anonimas

Sukurta: 2010-12-20 12:00:03

Yra keletas gerų metaforų/ vietų (pvz.: "Ir kaip dūmas po dūmo/ Skambančios natos"). O šiaip jei jau jausmai, tai būtinai viskas turi skilti, dužti, trupėti, griūti, tęžti, kristi, degti, pūti ir t.t.? Asmeniškai man - rimas nepatiko: peiliai/ ketureiliai; knyga/ kalba; natos/ sonatos; skilo/ pakilo... Dėl metro neišmanau, bet gal Kaip lietus sako tiesą. Siūlyčiau dar padirbėti ties pačia sandara, paskui gal ir turinys savaime įgaus daugiau savitumo.

Vartotojas (-a): kaip lietus

Sukurta: 2010-12-20 01:20:43

Metras vos šlubčioja, rimas, bet šiaip jau įdomus savo veiksmu. Toks ne moters darbas - šaudantis ir labiau savo įvaizdžiais vyriškai emocionalus. Gerai, man visai patiko.