← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/5044

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Sodininkas

Sukurta: 2006-04-27 19:41:48

Už išsakytas nuomones - dėkoju. Specialai parinkau kontroversišką, iš anksto nujausdamas kas užklius. Tik neatspėjau kas kritikuos. Dėl nepoetiškumo: nepoetiškų žodžių nėra, pasistengus kiekvieną galima supoetinti. Kaltas,nepavyko. Dėl alaus: nemėgstu jo. Bet su geru ir rimtu žmogumi galima ir alaus paragauti. Gal kada pavyks jo išgerti su Tamstele, ponaiti Somnambulai? Garbiajai Irnai: mums visiems kartais kai kas neblogai išeina. Visiems sveikatos ir sėkmės kūryboje bei kritikos dirvonėliuose...:)))

Vartotojas (-a): Irna Labokė

Sukurta: 2006-04-27 14:19:12

Visuomenės darna spindės didingai - nepoetiška visai ši eilutė, reikėtų vengti. Pritariu kai kurioms Somnambulo mintims, mielas Sodininke.
Gal ką nors su humoro gaidele mums nepašykštėsite. Tai Jums visai neblogai išeina kartais:)

Vartotojas (-a): ieva

Sukurta: 2006-04-27 14:03:39

aha, tie pranasai netikeliai :)

:

Sukurta: 2006-04-27 13:43:14

nesu tos nuomonės, jog eilėraštis turi būti aktualus. man asmeniškai, visiškai neopetiškas žodis "visuomenė". nežinau kodėl, bet šiek tiek priminė a le "liaudis" ar kažkas panašaus

o ir tas visažinio-pamokslautojo amplua toks dirbtinis ir vėlgi - man nepoetiškas.
pirmas strofa tarsi prieštarauja paskutiniąjai: "Nesu aš pranašas..." ir "O apsišaukėlių tos laikinos paikystės / Dar mūsų akyse be pėdsakų išnyks". na jeigu jau nesate, pons Sodininke, pranašu, tai negalite ir sakyti, jog išnyks. be abejo, čia jau peršokau nuo vidinės eilėraščio analizės į kontekstus. tokia mano nuomonė.
einam alaus?

Vartotojas (-a): Judy

Sukurta: 2006-04-27 12:06:08

kas teisybė, tas ne melas