O kas gi sudaro mūsų gyvenimą? Jausmai, tarpusavio santykiai ( prie jų ir siekiai) ir dalis buities.Žodžiu- bendravimo jausmas ir materialinis pasaulis.Tai kodėl gi tai tik buitis?Aš priskirčiau prie jausmų, nes tos blogosios žmonių savybės kaip pyktis, pavydas nėra paprasta buitis, o sudėtingas jausmų pasaulis.Tai ir meilę pagal jus galima priskirti prie buitinių intonacijų , aš su tuo nesutinku.Psichologija juos nagrinėja kaip gilius jausmus,gimusius tarpusavio ryšyje, kaip ir meilė.Aš gi nepasakoju kaip skutu bulves ar plaunu grindis...
Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis
Vartotojas (-a): Gaiva
Sukurta: 2010-11-25 22:52:11
Labai taiklus.Geras darbas,kaip dauguma.
Vartotojas (-a): spika
Sukurta: 2010-11-25 16:33:32
O kas gi sudaro mūsų gyvenimą? Jausmai, tarpusavio santykiai ( prie jų ir siekiai) ir dalis buities.Žodžiu- bendravimo jausmas ir materialinis pasaulis.Tai kodėl gi tai tik buitis?Aš priskirčiau prie jausmų, nes tos blogosios žmonių savybės kaip pyktis, pavydas nėra paprasta buitis, o sudėtingas jausmų pasaulis.Tai ir meilę pagal jus galima priskirti prie buitinių intonacijų , aš su tuo nesutinku.Psichologija juos nagrinėja kaip gilius jausmus,gimusius tarpusavio ryšyje, kaip ir meilė.Aš gi nepasakoju kaip skutu bulves ar plaunu grindis...
Anonimas
Sukurta: 2010-11-25 15:11:44
Buitinėmis intonacijomis, deja.
Vartotojas (-a): Laũmele
Sukurta: 2010-11-25 12:21:48
šaunus sumanymas...jausmas ir akcentas pavadinimui tvirtas...