← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/50171

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): dalmara

Sukurta: 2011-03-29 17:20:11

Patiko. Skaitosi gerai, užkabina...

Anonimas

Sukurta: 2010-11-23 18:48:06

Bjauri istorija, bet puikus pasakotojas. Bravo. Taigi daugiau negirsiu. Ką keisčiau aš? Tiesa tai nereiškia, kad keisti turite ir Jūs.
1."Tiesą sakant jau vakarėjo, tad buvo bjaurus vakaras.
Viduje buvo tuščia. Sieloje. Kaip prišikta. Pirmadieniais visada taip."
ATsisakyčiau antrojo (po viduje) "buvo". Nesikartotų, o ir mintis nenukentėtų. IR iš viso manau, kad tų (buvo) čia per daug. daugelio jų galimaatsisakyti. Pvz: Ar visi jie čia reikalingi?
" Gatvės buvo bjaurios. Daugybė balų. Abu batai greitai peršlapo ir kojos juose jautėsi nemaloniai. Bjauriai.
Sustojau po vienu stogeliu, kad prisedegčiau cigaretę. Degtukai buvo sušlapę, nes striukė permirko"
Yra ir kitų pasikartojančių žodžių. Pvz:
"...ir nusivedė koridoriumi ligi kambario durų. Ten vėl trumpai pasikrapštė su raktu ir pagaliau atsidūrėme kambaryje su vienu langu, pro kurį skverbėsi bent šiokia tokia vakaro šviesa.
Oras kambaryje buvo bjaurus...," Bet visa tai smulkmenos. Ačiū už man labai gerai suprantamą kūrinį, mat panašioje skylėje kažkada esu atsidūręs ir aš. Svarbiausiai, kad jaučiausi taip pat kaip Jiūsų herojus.

Vartotojas (-a): spika

Sukurta: 2010-11-22 12:35:14

Pavėluotai skaitau. Su dideliu susidomėjimu seku visus įvykius ir tuojau pat pereisiu prie pabaigos.

Vartotojas (-a): Svoloč

Sukurta: 2010-11-22 01:53:40

Labai keista, kad ją kažkas sutrumpino, juk buvau visą įdėjęs.

Vartotojas (-a): vikis

Sukurta: 2010-11-22 00:47:52

Super!!! Ar eksperimentas tęsis?