← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/49742

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): pabiruogė

Sukurta: 2010-11-08 13:36:08

Primena Širvį: šaukiau tave - neatmeni,
Neatmeni - nereik.
Apeik mane kaip akmenį,
Kaip mirusį apeik...puikiai

Vartotojas (-a): Liepsnelė

Sukurta: 2010-11-08 12:18:04

susikuklinau :D

Vartotojas (-a): kaip lietus

Sukurta: 2010-11-07 19:45:56

Gyvenu ir mokausi. Tik, va, mokytojai nemoka išaiškinti dėstomo dalyko. O čia tikrai nieko labai gero, tad ir dvejonės. Nejau reikia girtis? Girtis yra kam ir be manęs :)

Anonimas

Sukurta: 2010-11-07 19:35:13

Atsainiai žiūriu į čia publikuojamas dainas. Ir šį kartą dėmesį patraukė tik dėl komentarų skaičiaus - jei diskutuojama, tai arba darbas labai geras arba prastas. Deja nesusižavėjau. Jei kalbam apie dainas, tai vertėtų užsukti į dpoezija tinklapį kur yra minėto Razausko ir daugelio kitų autorių dainų, iš ko būtų galima susidaryti įspūdį kokia išties turėtų būti daina (ten randu tikrai stiprių ir išsiskiriančių darbų). O dabar juk ir pats autorius apie darbą sako: "Na, gal daina, bent jau bandžiau lenkti į tą pusę." - juk tai iškart rodo dvejonę, žinojimą, kad tai nėra taip gerai kaip turėtų būti ar pačiam norėtųsi, kad būtų.

Vartotojas (-a): kaip lietus

Sukurta: 2010-11-07 18:56:42

Man jau darosi įdomu, kiek ilgai GLP moderuos saitą. Sprendžiant iš to, kad žmogus nėra betarpiškas, o vadovaujasi emocijomis ir asmeniškumais, akivaizdžiai demonstruoja nesusivaldymą ir vaikiškumą... Hm, tikrai įdomu. Mes tik mirtingieji, vieni iš trijų milijonų, tad nuodėmingi, bet išrinktasis GLP (Geriausias Lietuvos Poetas). Ajajajai, ajajai, koks neatleistinas įsivėlimas į jį žeminančias diskusijas...

Anonimas

Sukurta: 2010-11-07 18:35:22

tas "nupulsiu" reikštų palipėjimą bent vienu laipteliu aukščiau. to ir linkiu, gaidžių eksperte.

Vartotojas (-a): kaip lietus

Sukurta: 2010-11-07 17:32:14

Galvojau, jog esi tik paprastas gaidys, bet, pasirodo, kad ne bet koks, o veislinis ;) . Nenoriu leistis į diskusijas, nes nupulsiu iki tavo bendravimo lygio. Beje, jis labai daug prisideda prie saito „populiarumo“. Sėkmės kritikuojant ir moderuojant. O brandą turėjau omenyje amžių, nes tu man į sūnus tinki, jei ką...

Anonimas

Sukurta: 2010-11-07 17:20:09

tikriausiai todėl aukščiau Radžio lygio ir nepavyksta kilstelti, o gal tikslingiau būtų pradėti "kadangi..." o pavyzdžių toli ieškoti nereikia, pasimokyti siūlau iš to paties D.Razausko, kuris mano bendraamžis, todėl jam taip pat pienas nuo lūpų nenudžūvęs, anot surbendusio kaip lietaus. išmokite priimti kritiką, nes vištos, tupinčios ant laktos, kudakavimas dar niekam gero neatnešė.

Vartotojas (-a): kaip lietus

Sukurta: 2010-11-07 15:55:44

Kadangi GLP nėra radijo laidų prodiuseris, nerašo jis ir muzikos tekstams, tai tuo galiu pasidžiaugti. Klausytumėmės Repiną ar Listą, pagal kurių muziką dainuotų ir atitinkamo turinio dainas (giliamintes ir tobulas). Kita vertus gal parodytų pavyzdį, kaip galima rašyti tekstus dainoms, labai įdomu būtų pasimokyti. O šiaip jau, mielasis, su tavim nei kiaulių, nei žąsų neganiau, tad nusivalęs pieną nuo lūpų pasistenk savo asmeninį požiūrį į mano tekstus pasilaikyti sau ir komentuoti taip, kaip pridera tavo amžiaus jaunikliui. Ir kaip pridera moderatoriui. Alpstu nuo Radžio dainų :)

Vartotojas (-a): Maybe

Sukurta: 2010-11-06 12:27:13

tekstas aiškus, o autorius dar ryškesnis. aš ir manau, kad geresnių turi, pasiknaisiok juodraščių skrynelėje, gal rasi ką nors labiau už dūšios griebiančio :)