← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/4939

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Apytiksliai

Sukurta: 2006-04-23 21:42:57

na nesiginčykit ;) ;
Bredberio pasauliuose esmė ne aplinkoje ar gyvenamajame laike, o žmonėse, man tai jo kūryba labiau psichologinė nei fantastika;
"Aukštai kabantys šviestuvai" - kažkaip keistai;
"Kraterio II" - gal geriau antojo katerio? ;
drĄsiuosius;
"regionų kontroliuotojus" - irgi kažkaip ne taip ;
"Tik Robas Veineris kurlink suka generalisimas" - kas čia?;
" ponai, serai." - gal užtektų vieno ? ;
"išradybos " - keistas žodis;) ;
" K. Danas" - gal užtektų tik pavardės, nes kažkaip keista inicialai ;)
"baigtusi " - baigtŲsi;
" kad daugeliui eilinių žemo rango regionieriams demobilizacija baigtusi palyginti minimaliai užtikrintas gyvenimas" - kad daugeliui eilinių žemo rango regionierių po demobilizacijos baigtųsi bent palyginti minimaliai užtikrintas gyvenimas;
"abėjingi" - abejingi:D~ ;
"niurų "- niūrų;
ar tikrai patyręs karys būtų nepastebėjęs, kaip jam pakišo tą adatą?
šiaip kūrinys visai smaigiai skaitėsi, visai neblogas, tik klaidų klaidelių.
taisiau ir skyrybą truputį.

Vartotojas (-a): Tikras Dearnis

Sukurta: 2006-04-23 11:13:20

Tikrai nesilygiuoju į Rėjų Bredberį ar kurį kitą žinomą fantastą. Aš tik pateikiau kaip pavyzdį, o tu viską supratai kitaip, ne taip kaip paaiškinau.

Vartotojas (-a): Tikras Dearnis

Sukurta: 2006-04-22 14:19:01

Mano fantastika dažniausiai yra antiutopinė. Antiutopijas rašė tokie garsūs rašytojai: Rėjus Bredberis, Džordžas Orvelas, Dž. Velsas, Dž. Vindemas ir daugelis kitų.

Vartotojas (-a): Tikras Dearnis

Sukurta: 2006-04-22 14:09:40

Kūrinyje nesimėgauju smurtu. To čia nerasite. Tik mėginu įspėti kas gali nutikti, jei pasaulyje gali įsitvirtinti nežabotas totalitarizmas, diktatūra, o per neatsakingus karus atsirasti tokios piktžaizdės kaip Krateris gali pagimdyti naujos nesantaikos židinius. Tarp kitko net paviršutiniškai pavarčius bet kurį istorijos vadovėlį ar enciklopediją, matome, kad žmonijos istoriją sudaryta vien iš nesutarimų ir karų, smurto ir baisumo. Regis pas mus baisiau negu pragare. nėra nė dienos, kad nebūtų Žemėje nesutarimų. Kita vertus "Psichodemuose" nereklamuojamas karas. Dėl to nesutinku su Radastos teiginiais.

Vartotojas (-a): Tikras Dearnis

Sukurta: 2006-04-21 23:51:32

Kraterių esama ir kitokių, ne vien vulkaninės kilmės. Kas dėl pavadinimų, manau, tai skonio reikalas. Būtų galima pateikti kokį nors paaiškinimų žodynėlį, tačiau ar tai neapkraus pačio kūrinio dar labiau įvairiu bereikalingu balastu?
O dabar paaiškinimai:
Patrijas - aukščiausias regionuose tarnaujančio karininko rangas, terminas paimtas iš Senovės Romos istorijos. Regionierius - paprastas kareivis, stebėtojas, tyrinėtojas ir žvalgas (viename asmenyje :) ). Generalisimas - aukščiausias karininko rangas. Ardana - karinės diktatūros respublika.
Paradunkeris - tam tikros konstrukcijos sunkiosios kovinės technikos ginklas - lėktuvo ir spyruoklinės šokdynės hibridas. Iš esmės reikia platesnių ir aiškesnių aprašymų, bet tai tikriausiai tik pabaigoje pateiksiu. Be to, jį nesigilinau, aprašinėdamas. Kita vertus čia pateikiu tik kūrinio ištraukas, o ne nuosekliai jį dėlioju dalimis, todėl vengiau plačių paaiškinimų.
Dėl kitos kritikos ir pastebėjimų sutinku.

Anonimas

Sukurta: 2006-04-21 07:07:42

Užmušė vienas dalykas:
neokolonijalio,patrijo,generalisimo...
A kas čia per daiktai?:)
Jei jau sukūrei savo žodyną, tai aną reikią paaiškinti;)