← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/48524

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Nijolena

Sukurta: 2010-09-29 16:08:36

Gyvas ir išmintingas tekstas, kiek sarkastiškas, tačiau gebėjimas gelti kartais gydo nuo snaudulio mintį, jausmą.Sėkmės rašant tokius perliukus.

Anonimas

Sukurta: 2010-09-29 05:02:54

Maloni staigmena. Ačiū.
Prozaikui - tie šeši litai reikalingi, jie atliepia "viešpats pinigėliai", o šie mėgsta būti skaičiuojami, įvardijami, kaip ir Judo trisdešimt trys sidabriniai

Vartotojas (-a): EmiŠpei

Sukurta: 2010-09-28 20:13:02

Būtinai.

Vartotojas (-a): Rykštė

Sukurta: 2010-09-28 20:12:11

Šis tekstas čia jau pataisytas. Tad jeigu domina konkretesnės klaidos, galit palygint savo kompiuteryje turimą tekstą su šiuo. Arba klausti privačiai - būtinai atsakysiu ir pakomentuosiu :)

Vartotojas (-a): EmiŠpei

Sukurta: 2010-09-28 20:10:06

Labai dėkui už pastabas (stilius, rašyba, gramatika, įmantrumas).

Vartotojas (-a): semema

Sukurta: 2010-09-28 20:05:30

o, įdomios žmogaus dvasinės interpretacijos, dėkui , kad užėjot.... išgersim arbatos :)

Vartotojas (-a): Rykštė

Sukurta: 2010-09-28 19:56:21

Ak, koks puikus tekstas! Kuo greičiau deduosi į Mėgstamiausius.

Puikus minčių etiudas, įrėmintas labai šauniais rėmais. Ši tema jau tapusi banalia ir labai neskolinga, tačiau jūs sugebėjot pateikti ją taip, kad rijau akimis. Nepamokslaujama, nemoralizuojama, o tiesiog... konstatuojama.
Kai kur gal ir per daug įmantrūs žodžiai pasirinkti (pavyzdžiui, įgalinti minimas net du kartus, skamba dirbtinokai minčių etiude), tačiau perskaitai visą darbą ir atrodo, kad kitaip būti ir negalėtų.
Nėrą ką daugiau ir pridurti. Puiku.

(ištaisiau rašybos, gramatikos bei stiliaus klaideles)

Vartotojas (-a): Tikras Dearnis

Sukurta: 2010-09-29 01:14:21

Labai įtikinami minčių etiudai. Paskaičius supratau, kad čia - ne rašynėlis, o gyvas tekstas. Stebiuosi, kad pats perskaičiau ne iš pareigos, ar su intencija "taip reikia". Neapsirikau, nors pradžioje maniau, kad kūrinys - dar viena paviršinė pamintijimų variacija žmonių tema. Paskui pats save keikiau, kad tokį vykusį darbą praleidau ne tik nepaskaitęs, bet ir nepakomentavęs.

Vartotojas (-a): kaip lietus

Sukurta: 2010-09-28 23:50:40

Reikia pripažinti, kad iš tiesų geras darbas.