← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/48102

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Si Liu Za

Sukurta: 2010-09-19 10:56:03

Koncentruota, gilu, įdomu: šitas eiles galima lipdyti!:) o kodėl tik tyri vaikai ir katės kvepia agurkais???:)

Vartotojas (-a): Santaja

Sukurta: 2010-09-15 20:30:24

skaičiau susidomėjusi

Vartotojas (-a): Liepa

Sukurta: 2010-09-15 19:32:14

Įdomiai, sakyčiau, giliai kabinta. Pavyko.

Vartotojas (-a): kaip lietus

Sukurta: 2010-09-15 18:24:44

Verčia mąstyti ir verčia plačiau į viską pažiūrėti, įdėmiau.

Vartotojas (-a): Kapsė

Sukurta: 2010-09-15 18:14:11

Kai nustosim lipinę ,,vienas kito portretus į kitą laiko sieną", tikrai galėsim monaliziškai viskam šypsotis. O tų klaidų buvo ir bus, tik nereikia jomis užsikloti. Mintys gilios ir aktualios.

Anonimas

Sukurta: 2010-09-15 16:54:18

...net sudrebina skaitant...taip, daug vertybių jau nuvertinta, modernėjame vis...gal ne tuo keliu? Gilios mintys.

Vartotojas (-a): semema

Sukurta: 2010-09-15 16:53:23

jos /klaidos / įsimeta ir į naujas sistemas

pasidalinkim ir bus lengviau
priimsim prausim tirpinsim lietuje savaip
tikri kad augam ....

/puiki personifikuota metaforiška kalbėjimo maniera/

Vartotojas (-a): Lauksmė

Sukurta: 2010-09-15 16:06:19

Gaila kad sunkiai šifruojamos prasmės. Bet tam turbūt reikia bendros patirties, bendrų skaitinių, vaizdinių, bendros "ideologijos" ir futuristines jos vizijos... Šlifavau jas iki grynumo, kad perduotų norimą žinią, bet ne iki paprastumo, kad pasiektų kuo platesnį adresatų lauką...
Esmines prasmės - vaikystės patyrimų įtaka suaugusiojo gyvenimui - ir kaip sunku tai "virškinti", pažinti ir keisti save, galų gale nekartoti protevių klaidų...
- siekis atlaikyti niveliuojantį postmodernistinio vakarų pasaulio spaudimą, kuris grūdamas per visus nepastebimiausius "galus" ir išvirkščia tariamo "skirtingumo" forma
- visa tai sueina į asminius apsisprendimus ir pasirinkimus, kuriuso supranta tokie patys "post anarchistiniai"/ prasmes pametę bendraminčiai...
- galų gale visos prasmės ne tik protu, bet širdim skaityti... todėl "velniam" šitos mano į pasiteisinimus virstančios racionalizacijos...

Vartotojas (-a): Tikras Dearnis

Sukurta: 2010-09-15 14:30:48

Na šitokia klaida poezijos sistemoje nelabai pateisinama. Na nebent tai būtų naujos literatūrinės srovės pirmtakas. Tarkim kokio post anarchizmo. Bet kita vertus kūrinio pavadinimas taikliai atspindi visumos turinį - gilesnių prasmių nereikia ieškoti. Na nebent gedimo. Kūrinio maniera šiek tiek primena vienos lietuvių autorės kūrybą.