← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/47741

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Rykštė

Sukurta: 2010-09-05 21:34:16

Patarčiau tokius tekstukus-pamąstymus dėti į Prasmingas dienoraštinis įrašas. Tai puikiausia vieta tokiems filosofiniams užrašams.

Vartotojas (-a): Albus Frenulum

Sukurta: 2010-09-05 20:10:39

Tiesą sakant, prie prozos įdėjau užmiršęs apie "trumpieji žanrai", "aforizmai, sentencijos". Tiesiog neapsižiūrėjau. Norėčiau patarimo, kur panašius tekstukus dėti geriausiai. Gan reguliariai rašau filosofinio pobūdžio įžvalgas nuo vieno iki dešimties sakinių.

Vartotojas (-a): Tikras Dearnis

Sukurta: 2010-09-05 14:43:09

Tai tik trumpas publicistinis - esėjiškas fragmentas. Negaliu teigti, kad tai savarankiškas kūrinys.

Anonimas

Sukurta: 2010-09-05 10:41:03

Manau, tai galėtų būti esė ištrauka. Kol kas tikrai tik minčių etiudai, kaip sako Rykštė.

Vartotojas (-a): Rykštė

Sukurta: 2010-09-05 09:30:14

". Tačiau. 1) Tautas sudaro šimtai tūkstančių, milijonai individų. Tai yra pakankamas skaičius nesusidaryti „kraujomaišai“, kuri silpnina palikuonis. 2) Pamirštama ir tai..." - šioje vietoje pastraipą skaidyčiau taip:

Tačiau:
1) Tautas sudaro šimtai tūkstančių, milijonai individų. Tai yra pakankamas skaičius nesusidaryti „kraujomaišai“, kuri silpnina palikuonis.
2) Pamirštama ir tai...

Negražiai atrodo tie skaičiukai vientisoje pastraipoje. Beje, nežinau, kiek šioje pastraipoje yra meninio teksto. Atrodo, tiesiog atsakymas į kažkieno klausimą, galbūt atsakymas sau, savo mąstysenos pateisinimas. Galvočiau perkelti į Proza>Minčių etiudai arba į Trumpieji žanrai>Prasmingas dienoraštinis įrašas. Kaip mano pats autorius, kiti moderatoriai, vartotojai?