← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/47697

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Anonimas

Sukurta: 2010-09-03 22:59:14

... patiko, geras darbas ...

Anonimas

Sukurta: 2010-09-03 18:14:33

...Laikas tampa strėle...
Puikus kūrinys. Gilus išmąstymas. Į mėgstam. ir rekomenduoju. Ačiū.

Vartotojas (-a): Kapsė

Sukurta: 2010-09-03 17:17:27

,,jų sula netekės, nes neskauda..." Taip. Kur nėra gyvybės, nėra ir skausmo, o gyventi tokiame chaotiškame pasaulyje tikrai sunku. Užkliuvo: ,,...mes tiek visko per daug giliai pridedam širdį." Pridėti galima tik į širdį ar prie širdies. Ir pačią širdį prie ko nors pridėti galima, bet iš teksto viso to nematyti. Gal aš klystu, ko nors nesuvokiau?

Vartotojas (-a): kaip lietus

Sukurta: 2010-09-03 16:46:26

Pradžioje kai ko neįsikirtau. Bet kai įsikirtau, tai ir parekomendavau.

Anonimas

Sukurta: 2010-09-03 15:53:48

Galiu tik pagirti. Poroj vietų norėtųsi paieškoti kažkokių alternatyvų kai kuriems žodžiams, tačiau čia skaitytojo, o ne autoriaus akimis.

Turiu pastabą, tik dėl "vasaras savo į žievę užrašo" - jei omeny turėjai metines rieves, tai jos formuojasi ne iš žievės, o brazdo (Manau apie bet ką rašant reikia pasidomėti, jei tiksliai nežinai, nes poezija, bent man, nėra tik skambesio žaismas - ji turi taip pat teikti tikslią ir vertingą informaciją, tik kita kalba). Tarkim tą eilutę labai lengvai būtų galima pakeisti į: "medžiai vasaras savo po žieve užrašo" ir tai jau būtų tikslu, bei teisinga (Na nebent ta eilute turėjai omeny kažką kita).

Vartotojas (-a): Liusija

Sukurta: 2010-09-04 19:04:16

Įdomiai antras posmas nuskambėjo, apie laiko tėkmę, nenumaldomą skubėjimą...... Prasmingas eilėraštis

Anonimas

Sukurta: 2010-09-04 17:03:41

Ramus, protingas kalbėjimas. Sveikinu.