← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/46834

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Anonimas

Sukurta: 2010-08-12 00:34:51

Galima nesutikti su autoriaus išsakytomis mintimis, diskutuoti, ginčytis, tačiau perskaityti šį tekstą - būtina.

Anonimas

Sukurta: 2010-08-10 22:22:33

Skaičiau negalėdamas atitraukti akių. Tekstas trykšta filosofinių ir literatūrinių žinių gausa. Raiška nuostabi. Apie sudėtingus dalykus visiems suprantama kalba. Esu pakerėtas Autoriaus išprusimu. Aišku rekomenduosiu. Dabar parašysiu kas mano nuomone galėtų būti parašyta kiek kitaip. Kiek trikdė greta pavartoti trys (apgenėti kamienai), o gal medžiai. Manau, kad AUtorius savo arsenale turintis tokį platų žodyną galėjo šioje vietoje tekstą kie paįvairinti. Ir dar. Nekaip nuskambėjo pasakymas:
" jis tiesiog pasibeldė į klaidingus vartus." Kažin ar pats geriausias variantas tie klaidingi vartai? KOdėl? JUk paprasta ibūna klaidingi ne mums iškylantys uždaviniai, bet atsakymai į juos. Tad ir šiuo atveju kaltas sprendimas (pasirinkimas) bet ne patys vartai, kurie savaime negali būti nei teisingi nei neteisingi. Manau, kad tiktų (pasibeldė ne į tuos vartus). Žinoma, čia tik mano nuomonė, jokiu būdu nepretenduojanti į absoliučią tiesą. Visumoje Esu kūriniu sužavėtas ir skubu parekomenduoti kitiems.

Vartotojas (-a): Besparnis angelas

Sukurta: 2010-08-10 22:15:03

Profesionaliai parašyta... išplėtota ir išanalizuota... Skaičiau ne vienu ypu... Mintys turi svorį, todėl norisi tai pasverti pauzėmis ir netgi pertraukomis. Tačiau kita vertus, aš asmeniškai nelabai mėgstu įnikti į monitorių (net jei kūrinys ir labai įtraukiantis), esu "senovinė" ir patinka popieriniai (tiesiog knyginiai su apčiuopiamu viršeliu) žodžiai, mintys idėjos - ypač tokios (su svoriu)...
Tačiau jei reiktų kažką sukritikuoti, tai tik dėl apimties gnybtelčiau... (bet vėl gi - "Aprengti lūkesčiai" nepasiduotų skaldymui ir publikavimui dalimis: jie turi būti "aprengti" nuo pradžios iki galo, o ne kasdien po dalelytę...
Dėkui už dovanotą skaitymą mąstant...

Vartotojas (-a): Beprotybė

Sukurta: 2010-08-10 22:12:35

"Idėjos procesas jau niekaip neįstengs prilygti potencialiam idėjos rezultatui."
Baigiau.Kažkada turėjau svajonę,kad ,kažkas mane pacituotų,dabar mano svajonė užgimė Tavo tekste ir mano mintys ją išpildė,nes laisvai susiliejau su tekstu. Esu perskaičius bene 20 Tavųjų darbų. Lenkiuos,kad išlaikai savąjį atvaizdą. Pripratus prie tavųjų tekstų-šis man plaukė gan lengvai. Žodžiu,nereikia būt stulpu ,kad nebūt iškrypusiu. Rašai pasinerdamas į savotišką ekstazę,transą. Tas mane -žavi.