← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/46828

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): netobula

Sukurta: 2010-08-11 13:48:48

to CureLT: Iš svetimų klaidų mokosi tik genijai :)

Vartotojas (-a): SalaDrugelis

Sukurta: 2010-08-10 22:25:52

Teisinga nuomonė. O pykčio nereikia. Reikia gailėtis ir melstis...

Anonimas

Sukurta: 2010-08-10 21:49:59

... kažkodėl Australijos aborigenai pabėga atgal iš tu tipo visuomenės jiems sudarytu normaliu sąlygų, tv, elektros, šilto vandens ir kitu komfortų, ką mes bedarytume, mes siekiame laimės, tik kad dabartinė visuomenė ieško tos laimes savo pačiu susikurtuose protezuose, niekindama ir griaudama savo darbais ir poelgiais šios planetos natūralius kūrinius.
O protas ir išmintis skirtingi dalykai, išmintis niekada savęs neapsikraus bereikalinga informacija, o protas būtinai ja į save sugers, kol nesustabdys jo kokia psichozė, ar neurozė :) ...

Anonimas

Sukurta: 2010-08-10 21:27:50

... > Kolegos sako, kad tuštėju jų akyse: " Net Gelažniko nežinai?"
užuojauta iš mano pusės. :) ...

Vartotojas (-a): CureLT

Sukurta: 2010-08-10 21:01:23

Piktai - faktas. Dėl teisingumo - neskubėk. Jei skaitysi tik vieną žurnalą ar riboto turinio knygas - tikrai netobulėsi nei šiandien, nei rytoj.

Smagu, kad įžvelgi TV propaguojamas manipuliacijas, tačiau jei atsiribosi nuo to visiškai - negalėsi pasimokyti iš kitų klaidų.

Vartotojas (-a): netobula

Sukurta: 2010-08-10 20:35:34

pakavkimas neprasideda, jis tik ūmėja kartais :)

Vartotojas (-a): Besparnis angelas

Sukurta: 2010-08-10 20:30:42

O aš žiūriu dėžę... patinka Šulija ir jo šypsenėlė sakinio gale... Protingesnė netampu, bet gal ir nedurnėju. (kažkaip tikiu tuo)... O gal todėl kad tikiu, tai jau ir reiškia, kad prasidėjo pakvakimas? :)

Vartotojas (-a): netobula

Sukurta: 2010-08-10 20:23:05

Jie jau taip lietuvinat mane, pati atsisakykit tokių kaip "ale" .

Anonimas

Sukurta: 2010-08-10 20:15:53

Sakinys pradedamas didžiąja.
amerikoniškai > amerikietiškai
Na kam taip moralizuoti... Juk tai pirmiausia turi būti atradimas sau pačiai, o dar tas ačiū už dėmesį...
Šitais dalykais irgi mokausi nebesidomėti. Ale kitiems to daryti neliepiu;-)

Vartotojas (-a): netobula

Sukurta: 2010-08-10 20:12:36

Abejingumas nepražudys, anaiptol - stums link akademinio ir dvasinio intelekto tobulinimo. Užkapstė banaliukai :) Atlaidumo reikia mokytis, ačiū už pastabas :)