← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/46610

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Aiškiaregė

Sukurta: 2010-08-06 16:28:32

Augimas juntamas. Tiesa, gan įdomi kryptis - anksčiau mintis būdavo sunkesnė už raišką, dabar kalbinė raiška persveria. Sveikintinas žaidimas kalba, tik ne visada ji suvaldoma - šalia protarpiais įmantroko žodyno atsiranda archajiškos struktūros. Nekoherentiška. Ir dėl apimties abejočiau. Pradžioje, tiesa, pradėta labai taikliai, netgi "kabina", tačiau vėliau, manding, pernelyg leidžiamiasi į postringavimus, išvedžiojimus, ta pati mintis atkartojama kelissyk, išeina šioks toks atrajojimas. Bet augat iš paaugliškų pasiskrajojimų. gerai.

Vartotojas (-a): Beprotybė

Sukurta: 2010-08-03 21:14:47

Prieš tai perskaičiau ir patylėjau.Nežinau prie ko galėčiau stipriai prikibt. Gerai,tikrai,gerai.

Vartotojas (-a): vikis

Sukurta: 2010-08-03 21:13:31

Seniai neskaičiau tokio teksto. Žinoma, daug frazių ir žodžių (be tarptautinio žodyno) sunkiai įkandama. Tačiau toks filosofiškai-fantastiškas traktatas priverčia susimąstyti. Apie visuotinės gerovės utopijos (utopija todėl ir yra utopija) pasekmes. Gal išties mes laimingi nes nieks nemonopolizavo galimybių klysti, kentėti, jaustis nuskriaustiems ir džiaugtis, matant kenčiantį, kuomet gali jam padėti. Taip tarsi pasitenkinant. Rekomenduoju.

Anonimas

Sukurta: 2010-08-03 20:28:45

Rekomenduoju, rekomenduoju, rekomenduoju...