← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/45866

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): spika

Sukurta: 2010-07-08 18:44:01

Jei nagrinėti, turbūt sunku rasti nepaliestos temos, visos temos kartojasi, tik kitaip.

Vartotojas (-a): Barabas

Sukurta: 2010-07-08 08:02:12

gyvenimas upė
ne nauja tema
ir mintis
trūksta
kad būtų gilesnė įžvalga
dabar tik dienoraščio užuomazga

Vartotojas (-a): pabiruogė

Sukurta: 2010-07-07 17:35:15

Labai gražus ir prasmingas kūrinys. Tegu dar ilgai ji tekės: veržli ir plati , prie kurios galima atsigaivinti.

Vartotojas (-a): Laũmele

Sukurta: 2010-07-07 16:27:36

o čia taip ir gaunasi su pamąstymais...kaip tam pasakojime apie aklus žmones, pasakojančius kas yra dramblys: kas palietė koją, kas striaublį, kas ausį ir visi skirtingai nupasakojo...nė karto nemačiau upės pabaigos, gal ir gerai :)...gal mintys viltingesnės...o pamąstymai Jūsų labai prasmingi , gražūs :)

Vartotojas (-a): spika

Sukurta: 2010-07-07 16:14:27

O kaip kalnų upės? Kaip Dykumoje? Kai lietaus sezonas, yra vanduo, jos vandeningos, teka, o karščio sezone, lieka tik išdžiuvosios vagos, tik ženklas, kad čia tekėjo upės, sunešti akmenys ir t.t.Toli nereikia eiti, tik pažiūrėti į Kaukazo upes, pravažiuokit Gruzijos Karo keliais, meskit žvilgsnį į Darjalą. Ir to pakaks, kad suprastum ir pamatytum kaip atrodo išdžiuvusios upės vaga.

Vartotojas (-a): Laũmele

Sukurta: 2010-07-07 14:48:58

,,Tekėk, mano upe, neišsek''...pagalvojau ar kada mačiau upės pabaigą, kad rodos ne...juk upės subėga, susilieja į didesnes, o jos - į jūras, vandenynus...gal ir ten- išėjus taip bus ? :)