Nereikia bijoti jausmų.Juk laimė, jei ji eina pas tave, vis tiek ateis.O jei užsitversi siena – ji nelips per ją.Reikia klausyti savo širdies.Jei ji tikra ir nustumta, oi bus skausmo...
pritariu Kapsei, kad laimei, meilei visada yra tas mums duotas laikas, tik reikia pačiam nuspręsti- ko iš viso dar noriu šiame gyvenime- džiaugtis ar merdėti, skristi ar kristi, o kai aplanko abejonės- vadinasi dar ne laikas...tai, ką skaitau dabartinėje Jūsų Nijolena Kūryboje- atpažįstu savo buvusį netikrumą ir egzistavimą...dabar jau vėl gyvenu :) linkiu, kad ir kūryboje jaustųsi posūkis link skrydžio :)
Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis
Vartotojas (-a): pabiruogė
Sukurta: 2010-07-07 10:21:54
Labai gražiai perteikti jausmai, gyvenimo realybė
Vartotojas (-a): spika
Sukurta: 2010-07-03 11:25:46
Nereikia bijoti jausmų.Juk laimė, jei ji eina pas tave, vis tiek ateis.O jei užsitversi siena – ji nelips per ją.Reikia klausyti savo širdies.Jei ji tikra ir nustumta, oi bus skausmo...
Vartotojas (-a): topole
Sukurta: 2010-07-02 19:41:19
pritariu Kapsei, kad laimei, meilei visada yra tas mums duotas laikas, tik reikia pačiam nuspręsti- ko iš viso dar noriu šiame gyvenime- džiaugtis ar merdėti, skristi ar kristi, o kai aplanko abejonės- vadinasi dar ne laikas...tai, ką skaitau dabartinėje Jūsų Nijolena Kūryboje- atpažįstu savo buvusį netikrumą ir egzistavimą...dabar jau vėl gyvenu :) linkiu, kad ir kūryboje jaustųsi posūkis link skrydžio :)
Vartotojas (-a): Laũmele
Sukurta: 2010-07-02 17:19:42
Jei,,maldauju" - bijau , kad per vėlu...:)...bandot juokaut, bet gal jau ne juokai? :)...Patiko,- tema, bandant gyvent iš naujo, labai aktuali :)
Vartotojas (-a): skroblas
Sukurta: 2010-07-02 17:26:03
Avantiūros, daugiau gyvenimiškos avntiūros! Geras eilėraštis, norisi priešgyniauti :)
Anonimas
Sukurta: 2010-07-02 18:07:11
drumsčiamės ir drumsčiamės iki tikrumo :)
Vartotojas (-a): Kapsė
Sukurta: 2010-07-02 18:21:56
Labai asmeniškas išgyvenimas. Man regis - laimei visados laiko pakanka.