← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/45468

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Anonimas

Sukurta: 2010-07-08 13:47:58

Patiko viskas, o šita vieta įsmigo labai giliai, būtent ten kur labiausiai nesinori nieko smeigti "Aš negaliu nešti žemei taikos. Aš - žmogus. Aš pats su savimi niekaip negaliu susitaikyti."

Vartotojas (-a): mayah

Sukurta: 2010-06-24 22:38:51

Turėjau egzamino klausimą: palyginti Aristotelio ir Kanto vaizduotės sampratas. Taigi lyginu. Muzika - sujungia visas kitas kalbas. Tą norėjau pasakyti. O dėl antrininko nesupratau... Aš tikrai nieko nesiekiu kopijuoti.:)

Vartotojas (-a): spika

Sukurta: 2010-06-23 23:28:50

Labai įdėmiai perskaičiau.Nesutinku su Jūsų teiginiu, muzika turi kalbą – tai sielos kalba, kurią gali suprasti kiekvienas ją turintis.Turinys verčia susimastyti, dėl stiliaus – nieko negaliu pasakyti blogo, nes nelabai jau žinau šių gudrybių.Kai ką nelabai supratau dėl Aristotelio ir Kanto.Į juos reikia žiūrėti per jų epochos slenkstį. Ir dėl meno, negaliu tvirtinti, kad jis maištas prieš tiesą.Mane meno mokykloje Peterburge mokė kitaip – tai saviraiška, ką tu jauti, tą ir pateiki žiūrovui, jei tu maištininkas, tai tu ir mene maištauji prieš tiesą, realybę.O kad prašote Tėvynės atleidimo, tai šaunu, nes ji to nusipelnė.Mes ją patys tokią sukūrėm, kad dabar visi bėga iš jos.Juk čia mūsų pačių darbas, o Tėvynė visai nekalta.

Anonimas

Sukurta: 2010-06-23 06:45:08

Atrodo, turime vieno autoriaus antrininką šioje svetainėje. Žinoma, galiu ir klysti...:-)