← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/45442

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Littera

Sukurta: 2010-06-24 18:21:27

Viskas, ką sakiau prie ankstesnės ištraukos, tinka ir šiai. Gal tik šios siužetas kiek blankesnis.
Malonu skaityti taip tvarkingai pateiktą tekstą - neužkliuvau nei už rašybos, nei už skyrybos.

Anonimas

Sukurta: 2010-06-23 00:13:56

patiko Žmogaus Voro makiažas :) įdomu kaip ten su tuo konkursu bus?

Vartotojas (-a): spika

Sukurta: 2010-06-22 23:22:59

Aš nesu prozos žinovė, rašau labai mažai ir nevykusiai, darau daug stiliaus klaidų.Todėl stilių negaliu komentuoti, neturiu tam teisės.Man čia kvepia atpasakojimu, dirbtinais veiksmais, bet gal aš klystu?Neužsigauk, tai pirmas tavo kūrinys, kurį perskaičiau, todėl nieko negaliu konkretaus pasakyti. Sėkmės.Skaičiau ne dėl to, kad Iloniukė rekomendavo, o tiesiog man įdomu, kaip gi tas jaunimas rašo.

Vartotojas (-a): Nuklydusioji

Sukurta: 2010-06-22 21:52:38

Kaip taip Žalios žolės kolektyvas galėjo apsileisti? Paliekat jaunuosius autorius be kritikos. Nors ir savo nuomonę laikiau ilgai, bet šįkart pasakysiu. Daugiau nei prieš metus atėjau į Žalią žolę ir tada man patiko daug labiau nei dabar. Tada ir komentarų sulaukdavo daugiau Moksleivių kūrybos - Proza. O dabar? Negi taip neįdomiai rašom? Jei neįdomu pasakykit ir viskas. Gal sugalvosim geriau. Juk kritika - geriausias vaistas nuo klaidų.
O apie šį kūrinį. Matosi, kad Irisiukė stengėsi, o jūs? Nė vieno komentaro, gal dėl to, kad pradžia nepatiko? Nereiškia, kad ir dabar neįdomu. Aš kaip šios autorės gerbėja noriu įkrėsti proto kitiems. Jei dabar vasara tai nereiškia, kad esat atleisti nuo komentavimo. Kodėl kiti kūriniai susilaukia komentarų? O Irisiukė? Juk ji tokia pati kaip ir visi, ji ne kitokia. Aš komentavau ir komentuosiu, o jūs ar prisidėsit? Visi kas perskaitys šį komentarą gal supras, kad moksleivių proza nėra šlamštas, o kartais ir geras skaitalas Žalioje žolėje. Mieli, autoriai, susiimkit. Juk ima apmaudas kai stengiesi rašai, o nesulauki nė vieno komentaro. Kodėl tik prasti darbai sulaukia daug kritikos?