← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/45392

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Anonimas

Sukurta: 2010-06-21 21:24:49

Tiesa, ne visos,bet dauguma minčių patiko. Pritariu Karilei, kad nereikėtų vengti ir aštresnių argumentų. IŠsamų komentarą rašysiu kai perskaitysiu visą darbą.

Vartotojas (-a): Laũmele

Sukurta: 2010-06-21 14:24:04

Labai geros, teisingos mintys, 100 % aš už viską, ką parašėt...,, tai valstybinių ir kitų institucijų vadovai nesugeba organizuoti taip darbo, kad visi darbuotojai būtų intensyviai užimti ir šaliai padaryta juntama nauda. ''-- tik mažas gabalėlis...dar įterpsiu savo pastebėjimą : daug teko nugirsti ir susidurti su tuo , kad protingi , gabūs, išmanantys ir principingi žmonės neina į valdžią, nes ten ,- svarbiausia reikia turėti atsparumą, kad tavęs nesuvalgytų dauguma :) arba priverstas parduoti savo įsitikinimus...Aš irgi lauksiu tęsinio.

Vartotojas (-a): Karilė

Sukurta: 2010-06-21 10:57:24

Patiko.
Jūs galit ir aštresnių argumentų nevengti - ir plunksną valdot, ir analitiško požiūrio nestinga.

Anonimas

Sukurta: 2010-06-21 10:05:09

Perskaičiau su dideliu susidomėjimu, radau įdomių minčių, daugumai teiginių peitariu, tik noriu papildyti vieną mintį.
Cituoju: "Dažnai atrodo, kad dabartiniame gyvenime vyksta priešingas procesas - valstybės silpninimas, valstybinių institucijų reikšmės menkinimas, jų pačių kompromitacija."
Tai dar būtų pusė bėdos - vyksta valstybės aparato, visų jo grandžių pajungimas privačiam kapitalui, o tai yra valstybės griovimas iš vidaus. Privatus kkapitalas jau seniai ignoruoja valstybių sienas ir jam valstybė reikalinga tik tiek, kiek sudaro sąlygas klestėti.
Laukiu tęsinio.

Anonimas

Sukurta: 2010-06-21 09:56:15

Nieko ypatingo, kai pagrindinė ūkio šaka yra nusikaltimai.