← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/45318

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): st_a_s

Sukurta: 2010-06-20 17:14:09

lyg iš sapno...
(iš sapno vardu - vaikystė).

Vartotojas (-a): spika

Sukurta: 2010-06-19 23:47:30

Labai gražios eilės sugrąžina į vaikystę, vaizdi kalba.Tai ne šiuolaikinė madinga poezija, kurią skaitai ir nesupranti ką gi tas vargšelis autorius norėjo išlementi.Ačiū.

Vartotojas (-a): kaip lietus

Sukurta: 2010-06-19 23:30:03

... Krebždena užmigę sapnai... :) Gražu, Laumele.

Vartotojas (-a): Madeleine

Sukurta: 2010-06-19 18:59:39

glostis -> glostys.
Labai nevientisas kūrinio ritmas - norint skaityti garsiai labai kliūva, nes tam tikri žodžiai, kurie galbūt ir tinka rimo prasme, pagreitina ar sulėtina tempą, todėl sunku skaityti ir netinka ritmiškai. Siūlyčiau dar kartelį pergalvoti tokias vietas - kūrinys įgis daugiau grožio.
Romantiškas darbas, visgi manyčiau, kad ne visai išbaigtas: renkamasi klišėmis tapusius įvaizdžius, mintys tarsi lipa viena ant kitos - viena dar nepabaigta, jau puolama prie kitos, paskui vėl grįžtama.

Vartotojas (-a): Besparnis angelas

Sukurta: 2010-06-19 15:48:12

man tokios eilės pačios pačiausios... Jos savy turi tiek jausmo, kad pažadina ir skaitančiojo pasislėpusį jausmuką... Ilgesys, nostalgija mažų delnukų pažinimams...

Vartotojas (-a): kaktusiukas

Sukurta: 2010-06-19 11:16:40

Man visada gražūs žmonės,kurie kartais būna vaikiškai naivūs.Vaikystė-tai kažkas nepaprasto.Jos esmę suvokiam tik suaugę,ganėtinai subrendę.O ji juk lydi mus visą gyvenimą.Prisiliečiam prie jos,augindami savo vaikus,glostydami anūkų galveles...Ir sugrįšim į ją,tik jau pavidalu kitu.
Eilėraštis labai mielas.Jaučiamas švelnus vaikystės ilgesys,tuo pačiu ir tas išaugimas iš vaikystės-išėjimas iš gimtų namų.