← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/45170

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Liepa

Sukurta: 2010-06-20 21:37:20

Čia reikia sudalyvauti pačiam, kad suprastum, kas tai yra :)

Vartotojas (-a): Barabas

Sukurta: 2010-06-19 22:30:15

ar ne per daug šabloniškai viskas
ir taip link geros pabaigos norite nusukti

skaitau tik dėl to, kad pradėjau
bet šiaip įdomumo nėra

Vartotojas (-a): lietum

Sukurta: 2010-06-15 14:21:07

Ar pyksimės ar ne - geriau jau tikrai nebus. Vat aš dabar galvoju kaip čia išsukt uodegą ir viską pakreipt linkme to, kad nors kažkas gautųsi kaip istorija, kad įgautų vientisumo. Sunkus darbas laukia, bet pasistengsiu:))

Vartotojas (-a): Enėjo duktė

Sukurta: 2010-06-15 12:03:05

Liepa, jokios veikėjų baimės nėra, tiesiog reikia pagalvoti, kad tai ne romanas, o neilga istorija, nes autorių, juk žinai, kad tik 14, o tu jau septintoji. Todėl tiesiog nėra logiška įtraukti naujus reikšmingus veikėjus (nes panašu, kad reikšmės Robertui nemažai, jei jau visa dalelė jam skirta), pamirštant kitus. Reikia su tais pačiais veikėjais tvarkytis, todėl čia ir yra žaidimas - jame turi būti tęstinumas. Aišku, pradžia tikrai nebuvo gera, tačiau kokia buvo, tokia. Reikėjo naudoti esamus veikėjus.

Vartotojas (-a): Besparnis angelas

Sukurta: 2010-06-15 00:51:41

Oi, pradedu painiotis tarp veikėjų... Seku šį žaidimą, bet tuoj susibalamutinsiu....
Jei ši dalis būtų trečia- viskas ok (po sapno, kuris ištaisė kaukėtųjų pasivaidenimus , sutikti naują Robertą visai neblogai)... bet dabar visai neprisimenu kas vyko iki sapno...

Vartotojas (-a): Liepa

Sukurta: 2010-06-14 23:54:03

Žaidimas tik įpusėjo, visko dar bus :)

Vartotojas (-a): Liepa

Sukurta: 2010-06-14 23:52:18

Nesuprantu, iš kur tokia naujų veikėjų baimė? Kaip jie atsiranda, taip gali ir vėl dingti. Juk čia, kaip realiame gyvenime - susitikimai, išsiskyrimai, ieškojimai, atradimai ir praradimai...

Anonimas

Sukurta: 2010-06-14 23:50:06

Dabar jau ir aš galvoju, kad turėjo būti kažkokios ribojančiops taisyklės. Nustatytas veikėjų skaičius su būtinybe juos visus įdarbinti. Dabar kiekvienas dalyvis rašo tarsi naujo kūrinio pradžią, todėl siužetas ir trypčioja vietoje.

Vartotojas (-a): Enėjo duktė

Sukurta: 2010-06-14 23:42:40

Tarp kitko, dėl pusbrolio jau antros dalies pabaigoje buvo sutvarkyta, o aš dar labiau pasistengiau patvarkyti - Dovilės mintys nukrypo Pauliaus link, tad ten buvo galima visai neblogai išsukti situaciją. Be jokių naujų veikėjų.

Vartotojas (-a): kaip lietus

Sukurta: 2010-06-14 23:42:36

Man absoliučiai dzin :) Nematau ko pykti. Kita vertus, minėjau, kad visi žaidimai turi taisykles. Tai kodėl aš turiu jų laikytis (bent jau taip įsivaizduoju) , kodėl bandau tęsti kitų mintis (beje, todėl ir prigrybavau, nes ten gana painiai parašyta, kai ko neperkandau, kai ką pats supainiojau :( ), o kiti ima ir spjauna į visa tai. Ai, daugiau nekomentuosiu, man tikrai dzin, juk stengiausi dėl kitų, o čia dar paskaitė, jog kažko nepagrįstai pykstu. Ne, aš šypsausi :) :) :) . Jau gerai?