← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/45162

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Virgutė

Sukurta: 2010-06-16 17:40:59

ir ačiū už komentarus ir paskatinimus.

Vartotojas (-a): Virgutė

Sukurta: 2010-06-16 16:22:24

na ,ką gi ,jei yra tokių pageidavimų, tai ir skelbsiu ,pradėdama nuo jaunystės eilėraščių ,pamažu artėjant prie naujausių.

Vartotojas (-a): Besparnis angelas

Sukurta: 2010-06-15 00:24:33

verta, Virgute, skelbti - verta.... Jau vien dėl to, kad tai ką mes kuriame (ar kūrėme) - yra mūsų išgyvenimų dalis... Jei tik nebus baisu susidurti su kitų nesupratingumu ir jų atviru išreiškimu visokiais nedailiai sudėtais žodžiais...
Kūrinys savy talpina jausmą, o jausti - ne kiekvienas moka juk.... :) sėkmės.

Vartotojas (-a): Santaja

Sukurta: 2010-06-14 20:48:08

skaudžiai išgyventas...

Vartotojas (-a): Virgutė

Sukurta: 2010-06-14 20:43:07

Labas vakaras,ačiū už komentarus ir už klaidos ištaisymą.Na ,tikrai ,šį eilėraštį parašiau jaunystėje ,1979m.,tada dar tikrai neturėjau gyvenimiškos patirties.Iki šiol niekur neskelbiau .dabar įdėjau į šį tinklapį ,norėdama sužinoti komentarų. Turiu ir daugiau jaunystėje kurtų eilėraščių.Ir dabar galvoju ,ar verta juos skelbti čia.

Anonimas

Sukurta: 2010-06-14 19:46:39

gĘsta, bet užgEs (būsimasis laikas) - ištaisiau. pažįstamos baimės, tad tekstas labai nenustebino, labiau dienoraštinis nei poetinis. Paskutinė strofa, sakyčiau, stipriausia, ne tokia abstrakti, nors ir ji per daug neblizga. jaučiasi gyvenimiškos patirties stoka.

Vartotojas (-a): spika

Sukurta: 2010-06-14 23:37:50

Verta skelbti, nes jie širdžiai patys brangiausi.Pas mus visus tokių yra.Dabar , kai juos skaitai, atrodo naivoki, žali.Bet tai juk dalis savęs, tai buvo ir nuo to niekur nepabėgsi, jie taip ir liks mumyse.