← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/45087

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Enėjo duktė

Sukurta: 2010-06-14 15:05:43

beje, pritariu Barabui, tikrai apie nieką čia viskas :D man jau nuo pradžių ši istorija nepatinka, tikiuosi kitą žaidimą žaidžiant įdomiau ir geriau gausis.

Vartotojas (-a): Enėjo duktė

Sukurta: 2010-06-14 15:03:18

pirmas asmuo ir yra Dovilė :D

Vartotojas (-a): Barabas

Sukurta: 2010-06-14 14:11:07

na, sapnas kaip visada virsta košmaru, o iš košmaro gelbėja kažkieno rankos
kol kas visa istorija apie nieką

Vartotojas (-a): kaip lietus

Sukurta: 2010-06-14 03:55:47

Hm... Tai jei toji Dovilė patinka dviem berniukam, tai ką veiks pirmas asmuo /aš/? Bus pasyvi stebėtoja ir įvykių komentatorė? Ar įsiterps (reikia manyti, kad taip ir bus) tarp Pauliaus ir Dovilės? Tada bus jau meksikietiškas serialas. Tuomet Remigijus yra netikras jos pusbrolis, kuris ją įsimylės, ji mylės Paulių, Augustas bus tikras Dovilės brolis, kuris yra praradęs atmintį, jų tėvas yra Lubio kompanjonas milijonierius, kuris paliks didžiulius turtus ir t.t. ir pan. Intriga yra - vėliava į rankas, mielieji :)

Vartotojas (-a): kaip lietus

Sukurta: 2010-06-14 00:19:39

O, gaila... Na, nieko, bandysiu rašyti prozą - visai patiko :) O jei rimtai, tai rašau aš ją ir taip, bet nepublikuoju. Parašysiu specialiai tinklapiui :)

Vartotojas (-a): Enėjo duktė

Sukurta: 2010-06-13 21:37:12

o, tada užjaučiu paskutinį žmogų :D

Vartotojas (-a): Rykštė

Sukurta: 2010-06-13 21:32:41

Ratas nebesisuks. Visi turi galimybę parašyti tik po vieną dalį :)

Vartotojas (-a): Enėjo duktė

Sukurta: 2010-06-13 21:09:35

na, matai, pusbrolis Remigijus Dovilei tai irgi patinka :D Tad yra ir kur Vaidą dėti iš tiesų. Bet tiesa, kol tas ratas apsisuks, tai dar čia daug vandens nutekės :)

Vartotojas (-a): Enėjo duktė

Sukurta: 2010-06-13 20:09:42

aa, turėjai minty dėl Vaidos :) supratau. aš tiesiog norėjau pabrėžti, kad Dovilė labai savim nepasitiki, ypač kai šalia labai graži mergina, neesmė, kad užimta :) juk vaikinai dairosi ir į užimtas merginas.

Vartotojas (-a): Enėjo duktė

Sukurta: 2010-06-13 20:08:23

kaip lietus -> o kas tave konkrečiai toje vietoje supainiojo? Juk antroje dalyje pabaigoje Paulius paklausė jos, ar dar susitiks, taigi paskui ji ėmė mąstyti apie jį, kodėl jam patiko ir panašiai. Tad nelabai suprantu, kas ten suvelta? Nes aš tikrai labai įdėmiai perskaičiau, susižymėjau viską prieš rašydama ir neatrodo, kad kažką sumaišiau.