← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/45048

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Barabas

Sukurta: 2010-06-14 14:06:09

dabar siaubo filmas virsta paprsta buitine "razborke"

Vartotojas (-a): Besparnis angelas

Sukurta: 2010-06-12 22:55:07

"Kažin ką jis tikėjos pamatyt, kai autobusas važiavo visiškai neapšviestu keliu,...." tai kad lygtai buvo troleibusas ir dar septintas, ar aš klystu? .... :)
man per daug trilerio.... :)

Anonimas

Sukurta: 2010-06-12 16:18:43

Na, ne. Man kliūva tokia formuluotė:))) Bet Jūsų valia

Vartotojas (-a): Rykštė

Sukurta: 2010-06-12 15:25:57

O ši dalis man patinka.
Kaimyno pastebėjimai visiškai teisingi.
Man pačiai kiek keistai atrodo, kad vyras su kauke. Na, bet čia ne šio autoriaus fantazija įvedė kaukėtąjį. Įdomu, ar kiti autoriai taip pat paseks šiuo šiek tiek fantastiniu trileriu ar kreips tėkmę kiton pusėn :)

Vartotojas (-a): Rykštė

Sukurta: 2010-06-12 15:23:58

Pavadinime akcentuojamas autobusas, o ne įlipimas. Jeigu būtų "Įlipus ne į tą autobusą", akcentas uždėtas ant įlipimo. O dabar "įlipus į ne tą autobusą" akcentuojamas autobusas. Taip nubalsavo žaidimo dalyviai, nei vienam neužkliuvo formuluotė.

Anonimas

Sukurta: 2010-06-12 12:42:04

Siūlyčiau redaguoti pavadinimą visur: Gyvenimo gastrolės. Įlipus į ne tą autobusą >> Gyvenimo gastrolės. Įlipus ne į tą autobusą.

Gal kada ir turinį paskaitinėsiu, kai laikelio daugiau turėsiu:))

Anonimas

Sukurta: 2010-06-11 18:49:46

Reikėjo nusikeikti :)

Moderatorius (-ė): Cieksas Žalbungis

Sukurta: 2010-06-11 17:54:18

striktelėjo :-)

Vartotojas (-a): Enėjo duktė

Sukurta: 2010-06-11 17:25:43

nebeieškau -> beje, vaikinas ne stryktėlėjo, o "stygtelėjo", kas man irgi keista :) Dėl "ramiau jokiu būdu nepasidarė" - turiu minty patį sakinio formavimą, vartojant "jokiu būdu", o ne apie reikšmę šio sakinio.

Vartotojas (-a): Enėjo duktė

Sukurta: 2010-06-11 16:39:38

Man užkliuvo kai kurie palyginimai - "sustingęs kaip autobuso turėklas" bei tas jau minėtas keiksmažodis. Jie įdomūs, bet ar ne per daug nelogiški?
Dar keistai atrodo "ramiau jokiu būdu nepasidarė".
Be to, tekste Dovilės svarsto apie Paulių, o paskui pabaigoje "suvokia, kad yra ne viena". Man čia pritrūko logikos - nes, jei jau tikrai būtų tokiame šoke, kad užmiršo esanti ne viena, tai ir anksčiau nebūtų apie Paulių svarsčiusi, ar ne? Tiesiog toks pirmas įspūdis perskaičius tekstą.
Pats veiksmas patiko, geras kaukėtojo įvaizdis, peilis ne šiaip koks, o medžioklinis - tikrai įdomu. Ypač patiko, kaip kaukėtasis alsavo į apšerkšnijusį stiklą. Tai va tiek :]