← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/44936

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Enėjo duktė

Sukurta: 2010-06-14 15:01:29

viena iš "kriokti" reikšmių - smarkiai ūžti. man atrodo, variklis gali ūžti, taigi ir kriokti :) man rodos, nereikėtų kabintis prie šio žodžio

Vartotojas (-a): Barabas

Sukurta: 2010-06-14 13:54:13

troleibuai nekriokia
nebent pasakose
o ši istorija pamažu į tą pusę krypsta

Vartotojas (-a): topole

Sukurta: 2010-06-09 16:39:40

na pagaliau sudomino turinys- gal ir kažkiek mistikos, bet visgi- ledai pajudėjo :) ir visai nesvarbu kad ant ledo paslido - vis irtek jau kažkoks veiksmas :)

Vartotojas (-a): Enėjo duktė

Sukurta: 2010-06-09 12:12:22

Kapse -> Man tai gražu tango, gal ir gerai sprandinė, bet vakarėlyje kad kas nors šoktų rimtą tango... Na, aš tokių žmonių tikrai nepažįstu :D Nebent tai būtų porelė, lankanti tango ir mokanti šį tą parodyti. Bet dažniau tai būna porelė, lankanti lindy-hopą ir jie šauniai visus sužavi savo šokimu :) Ir visgi net ir tai retai pasitaiko.
Man tiesiog labai keista, kad mano bendraamžiai taip darytų :D Bet, kadangi Tavo tekstas geras, tai tikrai nesutrukdo nei tango, nei sprandinė, nes viskas bendrai paėmus labai gražu.

Vartotojas (-a): Kapsė

Sukurta: 2010-06-09 09:18:23

Labai įdomu stebėti, kaip įvairaus amžiaus ir patirčių žmonės gvildena tą pačią temą. Pica šiais laikais madinga, bet kodėl nepasinaudojus mamos iš kaimo parsivežta sprandine, juk studentai, pinigai nesimėto. O dėl tango? Visi galvas pametę dėl argentinietiško tango. Studentams, man regis, jis taip pat turėtų būti patrauklus. Mūsų vežimas pamažu juda į priekį. nesvarbu, kas jį važnyčiotų. Sveikinu Enėjo dukterį, sėkmingai išvairavusią nors ir sugedusį troleibusą.

Vartotojas (-a): Enėjo duktė

Sukurta: 2010-06-08 23:33:54

Dovilė, jei gerai supratau, antrakursė :] tad kaip tik tokia kaip aš :D Būtent todėl man praeitoje dalyje labai keistai tas tango atrodė ir ta sprandinė - labai nejaunatviškai :))
O veiksmo kaip tik specialiai kuo mažiau rašiau, nes labai jo daug buvo praeitoje dalyje, o šią labiau apmąstymams norėjau skirti.

Anonimas

Sukurta: 2010-06-08 23:23:12

Gaal per daaug kalbama apie tą patį. Veiksmo mažokai. Bet pabaiga suintrigavo. Matysim kaipsuksis iš padėties kiti.

Vartotojas (-a): Besparnis angelas

Sukurta: 2010-06-08 22:40:22

Jau įdomėja :)

Vartotojas (-a): Enėjo duktė

Sukurta: 2010-06-08 20:39:43

na gi pataisė vairuotojas ir tiek :D (gal tiesiog ūsas nukrito)

Anonimas

Sukurta: 2010-06-08 19:46:51

Įtraukiantis skyrelis :)