← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/44858

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): pabiruogė

Sukurta: 2010-06-07 03:09:55

Sakoma,kad žodžiai ir mintys materializuojasi-reikia tikėti gėriu... :-)

Vartotojas (-a): kaip lietus

Sukurta: 2010-06-06 23:10:50

Netikiu ženklais, netikiu horoskopais, pranašystėm ir visu kitu panašiu jovalu. Tikiu tuo, kad patys sau nusikalam likimą. Beje, kuomet žmogus įtiki kažkuo, tai gyvenime taip ir nutinka. Su visa pagarba tavo tėveliui...

Vartotojas (-a): eglute7

Sukurta: 2010-06-06 21:54:34

Suintrigavai, Laumele... :) Apie ženklus galėčiau kalbėti ir kalbėti, tik... Gal tikėkimės iš jų tik gėrio. :)

Vartotojas (-a): semema

Sukurta: 2010-06-06 21:21:14

"už gryną pinigą" - man nedera prie šio teksto ši frazė , tapus kliše
Neėmiau tai perdaug į širdį, o be reikalo...
Gal ir pranašavo kažką tėvelis, tačiau jis juk galėjo klysti... bet kokiu atveju tai tik jūsų naudai, patikėkit , jam skaudėjo dėl dukros, ir tai lydės jus kaip palaiminimas... tad nesibaiminkit , tik melskitės už tėvą atlaidžia meile... :)

Anonimas

Sukurta: 2010-06-06 20:21:40

Viskas visame yra ženklai. Tik jau labai retas juos skaityti moka...
Reikėtų kiek apsivalyti nuo sentimentų ir pridėti daugiau meninės kalbos. Jau pamėgau cituoti Daujotytę: "Mano emocija nėra meno emocija.

Anonimas

Sukurta: 2010-06-06 19:22:35

O kartais tie ženklai visai nieko nereiškia...atvirkščiai, netgi padaro blogiau, nes pasąmonėje užprogramuoja TAI, kas paskui ir įvyksta... Mano tėvas, vis sakydamas man kad aš nesugebėsiu tapti tuo, kuo svajojau, man įvarė tik nepilnavertiškumo kompleksą... daugiau nieko :( Aišku, aš užsispyriau ir vis vien pasirinkau norimą specialybę... bet kai mane aplanko nesėkmės, visada "padėkoju" už jas savo tėvui...

Anonimas

Sukurta: 2010-06-06 18:52:40

oho.... bene subtiliausias kūrinys, kurį skaičiau tėvo dienos proga....