← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/44139

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Gaiva

Sukurta: 2010-05-21 07:28:31

Čia tai eilius.
Atitrūkau nuo saldybės.Ačiū. :)
Šlovė "baisiam"filosofui.

Vartotojas (-a): kristyan

Sukurta: 2010-05-20 22:21:05

Postmodernus, kai kur trūkinėja rimas. Gal taip reikia? Ir kaip egzistencijom prisitrint?

Anonimas

Sukurta: 2010-05-20 19:53:31

Liux tekstas :)

Vartotojas (-a): Ražas

Sukurta: 2010-05-20 13:06:31

Poetas Jūsų filosofas, matąs makaronų lėkštėjs Visatą, o ketčiupe Marso ugnis, rodosi, šmakštus žodžių tekėjimas, o susiskaitė graudžai tomis vienišystės naktimis, kai pritrūksta vaško, o rytmetyje sugrįžta poetas - filosofas juodomis pagiriomis, kai pakanka degtuko sielai uždegti. Amžiai sako, fog tikriems filosofams poetas, poetizmas lyg buliui raudona skraistė, bet va profesorius Arvydas savo knygos "Niekis ir Esmas" antram tomui pasirinko H. Radausko ketureilį "Savo pažadą ištesėjęs/Tu girdėsi: krinta lašai -/Ir stovėsi kaip Odisėjas,/ Nežinodamas, ar sugrįžai." Mes, vyrai visi odisėjai, kol gyvuos Panelopės, nesunyks viltis sugrįžti...tuo ir tikras bus sugrįžimas, tuo tikra Panelopė, tuo tikras Odisėjas, viena - laukimu, kitas - sugrįžimu. Dėkui. Tikroviška, bet kokiu žvilgsniu pažvelgta, prisiminęs savo nakties klajones, nuraudau.

Vartotojas (-a): Laũmele

Sukurta: 2010-05-20 09:50:07

cha cha cha...:)...pasirodo nėra to blogo, kas neišeitų į gerą : eilėraštis puikus gavosi...galėtų būt šiandienos himnas :)

Vartotojas (-a): Sutemų Sesuo

Sukurta: 2010-05-20 08:31:56

...nežinau kaip gera gyventi su filosofu kurio portretas per parodijos prizmę taip taikliai pavaizduotas, tačiau linksmumas nuteikia tikrai filosofiškai, puiku:)...

Anonimas

Sukurta: 2010-05-20 08:14:00

geras... man labai patiko eilių prasmė, taip įdomiai perteikti kasdieninio gyvenimo reiškiniai, bandant juose įžiūrėti kažką nekasdieniško...

Vartotojas (-a): anamcara

Sukurta: 2010-05-20 07:04:58

šmaikščiai :)
ir keistai..
ir man vakar galva tino :D
mhm :) nuo filosofų :D

Vartotojas (-a): kaip lietus

Sukurta: 2010-05-20 00:04:53

Gerai tu čia... Draugas tik filosofas? Jei taip, tai geriau nesuk galvos - pažįstu tokius tipažus ;)