← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/43803

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Sutemų Sesuo

Sukurta: 2010-05-11 08:50:09

..lengvas pasakos skrydis, per norą, kad tai butų tikrovė, neblogas, patiko ...

Vartotojas (-a): Kapsė

Sukurta: 2010-05-11 08:20:53

Pritariu ir aš išdėstytoms pastaboms, bet kūrinėlis paliko širdyje gėrį. Taip jautriai ir vaizdingai atspindėti mažųjų patirtus įspūdžius ne kiekvienas sugeba. Sėkmės Jums kelionėje po vaikystės šalį.

Vartotojas (-a): Raktažolė

Sukurta: 2010-05-10 23:47:42

Trumpas, šiltas ir spinduliuojantis pasaka. Puikiai kuriate nuotaiką, prasminga ir labai gera kūrinio mintis. Bet pritariu Rykštei dėl daugtaškių - jie savo funkcijos, kai jų daug, nebeatlieka kaip reikiant. Pabaiga stipresnė už pradžią (žvaigždėta naktis iki skausmo visų mėgiama kūryboje pačiupinėt, pasakų vardijimas nesudomina pakankamai, geriau būtų kokia interpretacija, bet kita vertus viskas puikiai susilieja į vieną visumą). Nuo ,,pro langus'' man labai patiko.

Vartotojas (-a): Rykštė

Sukurta: 2010-05-10 20:58:01

Tekstas gražus, švelnus, banguojantis. Bet man užkliuvo daugtaškiai. Ar ne per daug čia jų? Pavyzdžiui, manau, kad pirmasis sakinys daug geriau skambėtų, jei gale būtų taškas.
Ir dėl eilučių skaldymo dar pagalvočiau.

Vartotojas (-a): kaip lietus

Sukurta: 2010-05-10 20:24:16

Taip, šiais laikais tik pasakomis ir galima tikėti. Kita vertus mūsų valdžia jų tiek priseka, kad po to tikros pasakos atrodo kaip realybė :) Ką galiu pasakyti - gražu.

Vartotojas (-a): Laũmele

Sukurta: 2010-05-10 19:45:11

na kartais mes imam ir patikim vis dėl to :)