← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/43702

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): pabiruogė

Sukurta: 2010-05-11 12:15:36

Nuostabus eilėraštis, vaizdingai pavaizduota motinos dalia pakštelės personaže,Tokios eilės visada paliečia širdį, nes jos parašytos iš širdies.Ačiū, kad rašote.

Vartotojas (-a): Gaiva

Sukurta: 2010-05-09 13:45:56

Visai kaip žmonės.Jautru.

Vartotojas (-a): Sutemų Sesuo

Sukurta: 2010-05-07 17:41:38

...puikus, švelnus darbas, su meile parašytas, gero žmogaus, puiku, sėkmės Jums ir nekreipkite į komentarus kurie be ryšio, sėkmės Jums.

Vartotojas (-a): eglute7

Sukurta: 2010-05-07 17:09:16

Numetė plunksnelę virš gimtų namų.

Kartais ir numesta plunksnelė labai miela, nes prisiminimai brangūs...

Vartotojas (-a): skroblas

Sukurta: 2010-05-07 17:08:59

Oi, tie mūsų paukšteliai, kaip toli išskrenda ir taip retai sugrįžta. Gražiai išsiliejusi Motinos meilė ir ilgesys.

Vartotojas (-a): herbera

Sukurta: 2010-05-07 16:40:13

Graži lyrika, prasmingi žodžiai,ypač žinant,kam jie skirti.

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2010-05-07 16:20:25

na kas jus užgavo, nuomonė apie tekstą, ar tai, kad neįžvelgiau tekste apie ateizmą ir protą kuris patyli?..
tai gi mano nuomonė apie jūsų tariamą eilėraštį, ta pati, nesigadinkit nuotaikos autoriau slapyvardžiu Meškienė, aš tik apie "eilėraštį" pasakiau nuomonę, ir tiek. (o jūs dėl savo blogos nuotaikos norit ir mano sugadinti?) na jau, nevarkit, aš ją priimu visada tokią kokia ji būna, jūs pasitaisykit savo, jei jums jūsų nuotaika nepatinka. aš tik nuomonę pasakiau apie jūsų publikuojamą tekstą. Skaičiau skaičiau, ir perskaičiusi parašiau.

Vartotojas (-a): Meškienė

Sukurta: 2010-05-07 16:05:53

Nesiruošiu leistis į debatus...Ypač su Jumis...Juk Jūs mokate tik nuotaiką sugadinti, o kad kažką patartumėte, tai tikrai nepastebėjau Jūsų komentaruose. Jeigu moderatoriai praleidžia į lyriką, tai ko Jūs plėšotės? Ar jaučiate malonumą sumenkindama kitus? Kodėl?Jūs patarkite, normaliai pamokykite, juk šiame saite dauguma tik bando rašyti, dauguma megėjai, o ne nusipelnę poetai...Iš kur pas Jus tiek sarkazmo ir pykčio?Moderatoriai, esant reikalui, patys perkels į reikiamą skyrių.

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2010-05-07 15:58:18

pacituokite, o ties kuria vieta jūsų tekste ta tema plėtojama, mhmmm. neužsigaukit, aš jos čia visiškai neužčiuopiu, šiame jūsų tekste. forma eiliuotas rašinėlis, o ateisto (beje, o kaip jie, visi durni, ar visi protingi?..) kaip ten bebūtų, nieko panašaus neįžvelgiau. kalbu apie jūsų publikuojamą tekstą. kategorijoje /Jausmai » Lyrika /, pavadinimu: "Paukštužėlė"; lyrika, bet lyriškas rašinėlis, eiliuotai, man taip atrodo.

Vartotojas (-a): Meškienė

Sukurta: 2010-05-07 15:53:24

Miela kvinta, yra labai neblogas pasakymas, tik aš jį truputį perfrazuosiu – "Kai kas" nesupras, protingas – patylės...Atleiskite, jei užgavau. Bumerangas.