← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/43693

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Gaiva

Sukurta: 2010-05-09 13:50:10

Toks šiltas kūrinėlis apie šaltuką. :)

Vartotojas (-a): radaa

Sukurta: 2010-05-08 00:51:22

Eilėraštukas - tikrai mielas ir, giliu mano įsitikinimu, - vaikučių bloga ne mokantis. Atvirkščiai - suteikiantis tik gražias ir geras emocijas... Ir ačiū Autorei, taip nuoširdžiai pasidalijusiai kūrinėlio istorija.
Jums paprašius, galėčiau ištrinti komentarus Autorės Kvinta. Jie tikrai - ne temon. Nenoriu būti čia mokytoja, teisėja ar panašiai, tik...kaip skyrelio moderatorė, matomai, TURIU pareikšti nuomonę: miela Kvinta, negalima visus Autorius ir jų vidinius pasaulius vertinti pagal vieną "kurpalių". Jei Jūsų nuomonė ir kitokia yra - neturėtume kategoriškai primetinėti jos kitiems, juolab - įžeidžiančiai. O vaikų psichologinį vystymąsi bei įtakas jam - vertėtų pripažinti.
Norime juk, kad vaikai mūsų turėtų vaikystę ir būtų vaikais - jokiu būdu ne filosofinių pakraipų ar kitų socialinių-politinių ir t.t. niuansų pažeistos būtybės.
Skyrelis skirtas publikuoti kūrinius ir vaikams, kuriems gal dar tik keli metukai...nepamirškite to.

Vartotojas (-a): klajūnė

Sukurta: 2010-05-07 19:19:10

eilėraštukas šaunus. Stengiuosi būti rami, bet dabar jau nebegaliu. Ar čia būtinai reikia paistyti apie politiką. Kvinta - ne visiems vaikams nepatinka poezija, yra dar TOKIŲ, kuriems patinka paprasti, mieli, vaikiški eilėraštukai.Nevaryk ant sovietinės ideaologijos pedagogų, nes matau, kad nesuvoki, kas tai yra iš tiesų.Čia eilėraštukas ne apie Spalį ir ne apie Leniną gal?

Vartotojas (-a): herbera

Sukurta: 2010-05-07 17:25:54

Pritariu kaip lietus''...Spirčiau lauk ją iš šito saito...'' tikrai-kiek galima visiems kentėti???
Kūrinėlis vaikams tikrai turėtų patikti,nuotaikingas.

Vartotojas (-a): Meškienė

Sukurta: 2010-05-07 15:42:16

Puikus kūrinėlis vaikučiams. Galima net Naujametinį spektakliuką surežisuoti –gražu ir smagu vaikučiams būtų...

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2010-05-07 14:18:20

tamstos pamąstymai. eiliniai, ale tardytojo provokatoriaus...
(liksi nesužinojęs, mat vaikystėje skaičiau tai ką vertė sovietinės ideologijos pedagogai, montažų montažai, ir darželyje taip pat, tačiau skirti skyriau, bet tai kas patiko man, vaikam nepatiko, taip kaip jiems apskritai nebepatinka poezija, nes jie nežino kas tai yra iš tikrųjų...
O jūrų žuvelės susėdę ant dugno... ne?)

Vartotojas (-a): kaip lietus

Sukurta: 2010-05-07 14:17:08

Ir dar. Už tokius pareiškimus, palyginimus ir tokius autorių įžeidinėjimus, niekinimus ir pan. ... nerandu žodžių, ką pasakyti apie Kvintos komentarą... Spirčiau lauk ją iš šito saito, nes pastarasis komentaras jau prašoka visas ribas. Jei čia yra protingų moderatorių, prašau, atkreipkite dėmesį, ką toji persona parašė savo komentare.

Vartotojas (-a): kaip lietus

Sukurta: 2010-05-07 14:10:00

Eilinį kartą Kvinta nusišneka... Matyt vaikystėje kitokio tipo eiliukus skaitė. Va, kas būna, kai tokių neskaitai :)

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2010-05-07 13:56:49

jūs labai gailestingas Vienuolėms, o jau jūsų pajautos, jūsų asmeninis reikalas. (o ką Kedys savo dukružėlei parekomenduos, nenujaučiat?..) žinoma, jie neskaitys, tokių eiliukų, bet mokyklose gali versti ir tokius. G Jautakaitė neblogai pasakiusi yra, apie tuos dalykus...

Vartotojas (-a): kaip lietus

Sukurta: 2010-05-07 13:45:57

Visa laimė, kad jie jūsų rekomendacijų neklausys :) Tai tiesiog nujaučiu :)