← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/43682

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Nuodai

Sukurta: 2010-05-08 11:15:42

Teisybė Literos pusėje -reiktų dar patobulinti. Bet vis tiek -tu Talentas. Tu būsi Tikroji poetė. Neabejoju.

Vartotojas (-a): Littera

Sukurta: 2010-05-08 10:12:01

Labai gražu, labai įspūdinga, tik ritmą gal kiek šlifuočiau. Pažiūrėk, ar ne geriau skamba šios eilutės taip pertvarkytos: plieno snapas laikų suirutėn, o kol kas sustabdykim šį veiksmą.
Grįžinėja- neteiktina tokia vartosena, turėtų buti grįžta, bet tada vėl ritmiką reikėtų taisyti.

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2010-05-06 23:19:38

neblogas, bet man nelabai, taip jau būna, bet baltosios eilės, poezija. (nesiūlau jums stabdyti, savo kūrybos, tęskite.)

Anonimas

Sukurta: 2010-05-06 23:17:30

Dėl to, kad man patinka ir galvoja jog tu tai aš, o aš tai tu ir aš visi kiti :D

Šis geras. bent man patinka ir nors nelabai pamenu pačių pirmųjų tavo darbų, bet ramiai galiu teigti, jog šis vienas iš įdomiausių :) Gal kiek pačios pabaigos neįkirtau, nes ir šiaip patingėjau gilintis, ji kažkiek, kaip įprasta sakyti, banaloka - tokia standartinė. Konkrečiai nepatinka "visi, kas prapuolė", bet iš esmės gal ir nemaišo :) Juk niekam jokie žodžių junginiai nepriklauso.

Užskaitau kaip gerą darbą ir ne todėl, kad Kvintai nepatinka :D , o todėl, kad lyginant su ankstesniais - čia jau matau poeziją daug ryškiau.

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2010-05-06 23:16:34

dėl turinio nesikabinėju, taip kaip matau šį eilėraštį baltosiomis eilėmis – poezija, bet nelabai patiko, dėl ko?.. išsakiau pirmame komentare, brangute, kaip jums besinorėtų apie grieždantę sutartinę papostringauti, beje, nėr ko prie jo kibti, baltosios eilės poezija, tai irgi poezija.
o kas liečia ritmą, tai jis normalus, kaip po eilėraščio, pasakiau antrame komentare, papildydama tą pirmąjį. Ir nesakau jums nieko nei stabdyti, nei pradėti, gal jūs susimakalavote, tik nuomonė, apie tekstą, o jūs norėtumėte, kad aš griežčiau ant jūsų dantį, o gal andante, arba moderato melodiniame metre?..
jūs kažko nesupratote, arba neskaitėte komentaro papildymo.

Vartotojas (-a): kaip lietus

Sukurta: 2010-05-06 22:42:49

Kodėl baltosios eilės? Paprotykit mane, aš čia matau rimą, ir netgi labai įdomų. Ir daug gražių metaforų :)

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2010-05-06 22:33:03

P.S.
tik nesakau, kad eilėraštis nemelodingas, bet melodija truputį primityvoka tom baltom eilėm – poezijai, t.y. užliūliuojanti ir nėra nustebimo, netikėtumo, kas būdinga būna baltom eilėm. skaitai ir ant kažkokio minties posūkio žaismė nustebina. (kaip po pati savaime ritmika, tai ne primityvi.)

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2010-05-06 21:54:32

baltosios eilės. (nelabai, kažkaip metras ne koks, primityvoka melodija – t.y. melodingumu, skambėjimu, ritmiškumu, gal todėl nelabai, bet baltosios eilės.)

Vartotojas (-a): semema

Sukurta: 2010-05-06 21:39:38

stabdykim šį veiksmą,
................. :)
užsižaidžiat metaforom

Vartotojas (-a): ta_pati

Sukurta: 2010-05-06 22:52:07

Kvinta, Jūsų žiniai (nežiniai), čia rimuojama 1 -a su 4 - a bei 2 - a su 3 - a eilutės. Rimas ganėtinai normalus, palyginus. Kaip matote, saulės su pasauliu nerimuoju. Kibti galite dėl to, kad skiemenų skaičius keistokas kur nekur... Bet čia jau mano išmislai. :)
Ir, žinoma, kibti dėl turinio galite. Griežiate dantį lyg ir, tik nesuprasi dėl ko.