← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/43577

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): pabiruogė

Sukurta: 2010-05-05 10:57:51

Pritariu kaip lietus

Vartotojas (-a): topole

Sukurta: 2010-05-05 10:20:09

Tik per savo klaidas ir pažinsi save ir pasaulį. Žmonės, leiskite klysti- tegul skauda, tegul neramina, tegul kyla baimė ir laimė čia pat- jos ir turi atsverti, o ne kitas žmogus, ne taisyklės

Vartotojas (-a): Liepsnelė

Sukurta: 2010-05-05 00:49:53

gyvas kalbėjimas.

Vartotojas (-a): kaip lietus

Sukurta: 2010-05-04 15:41:50

Jo... Kvinta savam stiliuje... :) Betgi aš apie kūrinį, kuris man labai patiko. Nuoširdus.

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2010-05-04 12:06:44

žmonių pasaulis pažins jei nesusinaikins, pusiausvyros praradimas – ekologija, (jos būklė.) tai susinaikinimas, sunaikinant visas gyvybės formas, esmė – pusiausvyra.
daug oi daug dabar moterų nevaisingos, o vyrai ir impotentai, o kiek vaikų vėžiu serga, anksčiau suaugęs susirgdavo vėžiu tai būdavo visiems naujiena, šnibždėdavosi tarpusavyje, o dabar, jau greit bus išgydomas vėžys... o čia vis apie amžiną. reinkarnuokit...

Vartotojas (-a): MoneLi

Sukurta: 2010-05-04 11:43:44

O man kaip tik tektas pasirodė labai gilus. Daug visko nutylėta, kartu ir pasakyta. Gal nereikėjo kelis kartus kartoti nepaliausiu melsti bei nepaliaukite meldęsi, bet ligi tik taip iki Jūsų užaugsiu / tik taip iš savęs išsikalsiu viskas tiesiog tobula... Labai priminė H.Hessės "Demianą", kuriame pagrindins herojus regėjo viziją danguje: iš kiaušinio besikalantį auksinį paukštį (arba kažką panašaus, jau gerai nepamenu), kaip asmenybės augimą, išsilaisvinimą, pasaulio pažinimą.

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2010-05-04 11:30:33

O dabar, sugundė perskaityti iki pabaigos, o tai kepat kūrinius čiut ne kas dieną, gal tikrai stiprus?
ogi koks jis tuščias, kiek moterų jau nevaisingų o vyrų impotentų, vis meldžia dzievulį, kūdikėlio... tuščias tekstas.

Vartotojas (-a): O dabar

Sukurta: 2010-05-04 11:12:02

Šiek tiek stinga pradžioje. Bet išėjimas stiprus. Tos paskutinės natos ir patiko. Privertė darbuką perskaityti dar kartą :)

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2010-05-04 10:19:13

du tuos /amžina/ perskaičiau, trečio – ne...
gal per daug skurdi raiška, ir tuščias mintimi, neišlaiko dėmesio.

Vartotojas (-a): Juozapava

Sukurta: 2010-05-04 08:52:08

Talpus, gražus kalbėjimas