← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/43509

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): kaip lietus

Sukurta: 2010-05-02 00:11:23

Na, va... Ir visalaik oponavęs Kvintai turiu šisyk pritarti. :)

Moderatorius (-ė): Cieksas Žalbungis

Sukurta: 2010-05-01 21:46:09

įtikinai neužsimerkusiu sapnavimu

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2010-05-01 20:31:15

geras eilėraštis, bet kokius tas žmogus rašo, tai šitas dirbtinis daug kur, nes atrodo pasirinktos metaforos ir kurpiamos taip, kad išlaikyti tą masyvų plačiaakordį muzikinį metrą, (o jos man atrodo daug kur prigalvotos, o ne iš kūrybinių klodų ištrauktos, ir gaunasi ne masyvus eilėraštis, o gremėzdiškas.) jei kitų jūsų kūrinių nebūčiau skaičiusi, tikrai palankesnis komentaras būtų šiam eilėraščiui. Bet jūs taip gražiai rašote, gyvai, ir šitas atrodo apdulkėjęs gremėzdiškas tekstas.
bendram ž.ž. kontekste, tai normalus solidus eilėraštis.

Vartotojas (-a): Gaiva

Sukurta: 2010-05-01 20:17:35

Slogi nuotaika.Sunkios mintys.
Kaip gali pabust, neužmigęs?

Vartotojas (-a): anamcara

Sukurta: 2010-05-01 20:03:56

savotiškasmatymo kampas.

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2010-05-01 20:01:02

man patiko tik paskutinė eilutė, visa kita, taip – eilėraštis,
tekstas literatūrinis. atrodo pritemtos metaforos pasirinktam metrui, normaliai skaitosi bendrame tinklalapio "žalia žolė" visų kūrinių kontekste, bet tačiau, ir taip, man tik paskutinė eilutė gyva atrodo, visame kitame apdulkėjęs. (gal dar todėl, kad man nemažai jūsų kūrinių pasirodė labai grakštūs ir saviti, poezija, tai tas toks atrodo gremėzdas. ) bet visumoje, tai labai normaliai. (žalia žolė tinklalapio visų kūrinių kontekste. Poezija.)