← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/43405

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): delioren

Sukurta: 2016-07-02 23:39:44

Visi puikūs.

Vartotojas (-a): Laũmele

Sukurta: 2010-04-29 16:39:52

man patiko tokios trumpų posmelių, didelę jausmų talpą nešančios eilės :)...

Anonimas

Sukurta: 2010-04-28 21:17:44

Gyvas, gaivus eilėraštis. Gražiai saulės spindulys nuspalvintas... Ir išvis patiko:-) Jausminga, bet neperspausta iki lyrikos.

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2010-04-28 20:34:36

asmenybe, juozapava, parašykite apie savo liūdesį, (gražų literatūrinį tekstą, neužduodama tuščio retorinio klauimĖlio, kaip užsimiršti, juk dievas taip tobulai sutvėrė pasaulį, kad ir apie tai yra jau pagalvota šviesos, ir išspręsta, juk jis tik gyvenime – liūdesys... )

Vartotojas (-a): Medis

Sukurta: 2010-04-28 20:25:34

asmenybė)

Vartotojas (-a): Medis

Sukurta: 2010-04-28 20:24:25

Kiekvienas žmogus - amenybė, ir aklai ką dėsto kvinta, nepriimčiau giliai, tai tik kažkieno susikurta teorija. Kas tinka kažkam, nebūtinai tinka man, Jums...
Man patiko Jūsų parašymas, mastymas , išdėstymas ir t.t. Sėkmės.

Vartotojas (-a): sada

Sukurta: 2010-04-28 20:21:58

Gražus kalbėjimas.

Anonimas

Sukurta: 2010-04-28 20:20:57

neįmanoma užsimiršti, o gal ir nereikia... švelnus kalbėjimas :)

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2010-04-28 20:17:27

kai sužinosite kaip? tai ir parašysite. kiekviena su savo pažiūrom į liūdesį, tačiau, aš kaip skaitytojas galiu pasakyti tik tiek, kad menininkas liūdesio emocijos nesikrato, atvirkščiai , menininkas, joje turi įžvalgą kūrybai, na neturi, o jaučia...
kai numirs jūsų kūnas užmiršite savo siela viską, ji jau ir gyvenime negali žvelgti į tokią grakščią ir jausmisškai koloritišką, savo filosofinėms gelmėm, emociją, kaip liūdesys... menininkas tos emocijos neignoruoja ir nesipurto, o atvirkščiai, niurkteli į jos ištakas ir semiasi iš jos įkvėpimą, gal taip užsimiršdamas, kad reikia jos vengti...
juozapava, vis tik pretenduojate į grožinę literatūrą, o ne į pasipasakojimus asmeninio dienoraščio ribose, publikuodama tekstus skaitytojui, ir norėdama apie juos išgirsti nuomonę, skaitytojo. (man labai patinka Kamiu, ir jo liūdesys, koks jis prasmingas Būtyje, ir kaip jis gerai rašo.)