← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/43373

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Littera

Sukurta: 2010-04-28 19:15:22

Įdomiai išskaidytas pavadinimas ir tai nėra padaryta be prasmės. Visame tekste daug grožio, netikėtų jungčių. Na, ritmika kai kur įtartina, bet įmanoma. Vietomis lyg lyg prasikiša noras gerai sutvarkyti tekstą. Noras tai geras, negerai, kad prasikiša :)
Įdomūs ir praturtinantys susitikimai su Tavo tekstais :)

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2010-04-28 13:39:30

Tik aš į Maybes pamestinukų partijai, nepriklausau, (ta prasme, nežiūriu į literatūrą patologiškai priimdama ją už tikrą šviesą, orą, erdvę ir absoliutą – na nesitapatinu) jeigu ką?
o jūsų grožinis literatūrinis tekstas šis, vertinu jį taip; praeitas jūsiškis, kur kas gilesnis ir savitesnis. (vieno iš skaitytojų nuomonė.)

Vartotojas (-a): Maybe

Sukurta: 2010-04-28 12:34:37

Dievas pametė - jis ir rado, jis gi ir pagailės ir nubaus...
visi mes pa-mes-ti-nu-kai :)
gilūs išieškojimai, aštriabriaunė būtis-liuks!

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2010-04-28 06:54:51

praeitas jūsų kūrinys geresnis. (mintiniu atžvilgiu – turiniu; daug gilesnis ir su cinkeliu).
šis dekoratyvus ir jau panašus į kai kurių autorių tekstus. (nevardinsiu.) pradžioje bokštai, pabaigoje kaladė –asocijuojasi :" kodėl neužgeso saulė, nesugriuvo bokštai nesprogo dangus juk mirė žmogus" --- maždaug, melodingas. bendrame žolės kontekste tai geras. melodingas ir madingas stiliumi, ne daugiau.

Vartotojas (-a): anamcara

Sukurta: 2010-04-28 06:07:34

įdomus požiūris :)
skaitai ir smagu darosi :) su cinkeliu ir gilia išmintimi :)
šauniai :)

Vartotojas (-a): kaip lietus

Sukurta: 2010-04-28 00:27:03

Telieka pritarti ir paimti į mėgstamiausius. Puiku !