← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/43038

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2010-04-18 12:37:28

citata: paminėsiu tave ir brūkštelsiu per stygą,
Per pagoniškąją rasą
------ o kas yra pagoniška rasa? (rasa yra rasa, ji niekam nepriklauso.) taip, pagonys gerbė gamtą – gamtos jėgas, bet jie tai rasos nesukūrė, argi rasa gali būti pagoniška?
o gal čia turima omenyje ilgiausią šviesos metą ir trumpiausią tamsos metą paroje? vis tiek, rasa nėra pagonių kūrinys, ji negali būti pagoniška, kaip ir krikščioniška, islamiška, budistiška, induistiška, judaiztiška, taip kaip rasa nėra jų sutverta. (čia tikriausiai turima omenyje šventė – /Joninės/, bet vis tiek išsireiškimas tas man atrodo labai klaidingas. žmogus sukūrė vaškinę žvakę, galinčią apšviesti tamsią erdvę naktį, ją uždegus, kaip ir elektros lemputę, po Saule ant Žemės, bet juk ne po žmogaus sukurta žvake, dega Saulė ant Žemės.)

Vartotojas (-a): Littera

Sukurta: 2010-04-18 12:03:39

Ar ne geriau būtų: pragydusiame pavasary? ,,Apturėti\" žodis yra neteiktinas mūsų kalbai. Gražiausias šiame tekste man liepsnos-muzikos motyvas, tik nevartočiau jo su žodžiu ,,okupavo\".
O jungčių tarp dramblių, pagoniškos ir krikščioniškos (prakartėlė) kultūrų motyvų neatrandu.

Vartotojas (-a): Maybe

Sukurta: 2010-04-18 00:29:53

sąskambis į tylą, ar tai tu? šalia...
pirštais per stygas... ugnim šalia skruosto...
ėch, ir gražiai gi jūs čia, gražiai...
jamam ! :)