← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/43035

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Anonimas

Sukurta: 2010-04-20 19:45:35

super

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2010-04-18 09:12:40

būkim tikslesni, taip pamatėte jūs kapse, kad čia dykinėjantis seimūnas. (ar jums jis nepasirodė – darboholiku, juk vis tik – atostogos.) o jis mato kongresą – nužydėjusių pienių kongresą, vienbalsiai priimantį nutarimą, patvirtinantį čia pat ir taip 100% tą nutarimą įgyvendinantį, čia ir dabar, kad jį net prakaitas išpila iš tokio grožio - iš susijaudinimo. Per savo atostogas jis vis tik nesugebėjo matyti kitaip, beje – darboholikas. O ten tik nužydėjo pienės, ir prieš lietų, tvankų birželio vakarą, staiga pakilęs vėjas, ir atnešęs lietaus debesis, nupūtė nuo pienių prinokusį pūką – oro permainos. Koks reginys, tie balti parašiutai.

Kapse, seimūnas irgi žmogus, jam priklauso ir atostogauti, ne Dievas juk. Šis darboholikas, (jų juk darbas smegenų darbas - protaujantis. )
ar jūs matote seimūnus tik dykinėjančius? Kapse. aš pavyzdžiui, jų visai nematau, bet daug vis girdžiu apie tai, kad jie kiaulės prie lovio. O kaip jūs prie literatūros lovio, ar kartais nekeliate savo asmeninio gyvenimo ir jausmų, aukščiau idėjos, aukščiau grožinės literatūros? tai gi...
čia vargšas seimūnas, negalįs atsijungti nuo mintijimo apie darbą, jau inerciškai. (tik ar yra dar tokių?..) man patiko Antanavičius, sakė, \"jeigu taip, tai tada aš einu šunim šėko pjauti...\" Seime sakė.)

Vartotojas (-a): Kapsė

Sukurta: 2010-04-18 08:40:53

Labai taikliai ir įdomiai pasižiūrėta į dykinėjančio seimūno nuotykius. Gamta visuomet tiksliai ir greitai vykdo jai patikėtą darbą, gaila. kad ne visi laiku tai pastebi.