← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/42964

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Littera

Sukurta: 2010-04-17 16:15:20

,,Bet neužmigti\"- gramatikos klaida, ją būtina taisyti. O ir visas pirmas posmelis labai jau įprastai kalba apie lietų, tarsi būtų iš buitinio pašnekesio. Antroj strofoj jau kiek ryškesnė metafora: kurti...meilę, vėją..., tačiau lyrinis subjektas toks neryžtingas, pats nežinantis, ko nori, kad skaitytojui net neįdomus.

Anonimas

Sukurta: 2010-04-15 18:29:05

...gražiai plaukia jausmai...patiko paprastumas ir atvirumas. Sėkmės ir toliau. :)

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2010-04-15 14:32:30

neskaitykite blogų komentarų, jis jau labai nuostabus, pozityvus tekstukas, jame atsispindi jūsų siekis troškimas, kurį taip nuoširdž-iai išsakote skaitytojui, o tai jau pati didžiausia jūsų sėkmė, juk tai jau aprašėte, vakarykščiame savo tekste, tad džiaukitės šiandiena, ir netikėkite tais komentarais, kuriuose jums sako, jog jūsų tekstas tas, dar nesėkmingas. jame suvokimas žmogaus čia ir dabar apie savo norus, be ženklo STOP, tai puiku ir prasminga, agnete 1994. tai sėkmingi jūsų literatūriniai tekstai jau šiandien. netikėkite tokiais komentarais, gal rytojaus ir nebus, matote koks gyvenimas, išskrido prezidentas atstovauti šalį, ir nugrimzdo nežinomybėje - rūke. jūsų tekstas jau sėkmingas šiandien.
gitaristė dar jauna, ir neturi filosofinės išminties, tai ir sako, kaip aiškiaregė, juk neaišku, kas bus rytoj... štai prezidentas žuvo, gedi visa tauta, o Tibete - drebėjimas žemės, žuvo daug tautos žmonių, ir vaikai po griuvėsiais.
autoriau slapyvardžiu, agnete1994, tai labai sėkmingas literatūrinis bandymas jūsų, jau šiandien... (ji visada su jumis, sėkmė..)
juk taip gražiai sugeba lyrinis herojus jūsų suvokti akimirką, kuri yra tikra jam, štai:
Noris kurt, bet nežinau ką:
Gal meilę, gal vėją, gal liūdesį.
Gal tiesiog patylėti tamsoj
Ir galvot apie vasaros gaivą.
, šitiek daug jame jau visko, ir lietus už stiklo, jame skamba muzika - jis turi klausą, ir savrbiausiai norą, kurti...

Anonimas

Sukurta: 2010-04-15 14:18:05

Esate laba jauna, tad dar ateis ir Jūsų eilė, sėkmės.

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2010-04-15 13:51:16

tai gi... gi tai - dainai, tik pirmieji kūriniai - debiutukas, agnete1994, ilgi plojimai, atsistokime ir paplokime, plokime, pavasaris lyja...

Anonimas

Sukurta: 2010-04-15 13:50:04

\'Noris miego, bet neužmigti,\" - kas čia?:)
ir visas tekstas - juokingas. sutinku su gerb. Barabu... - geriau nerašyti.

Vartotojas (-a): Sutemų Sesuo

Sukurta: 2010-04-15 13:48:30

...tai gi...

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2010-04-15 13:48:28

kokia vieša pasiteiravimo forma, ir koks žavus pripažinimas, kad tekstukas yra tuščias, pačiu tekstuku, ak, juk visko reikia, ir tai gerai, paskaitykite Rėjaus Bredberio \"pienių vyną\". ir kurkite, kurkite, kai kursis...

Vartotojas (-a): Barabas

Sukurta: 2010-04-15 13:46:02

ir geriau nieko nerašyti